Skip to main content

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: PELUANG INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Peluang Insentif Shaklee Malaysia


Insentif Shaklee
Peluang Insentif Shaklee


Alhamdulillah hari ini saya masih berpeluang untuk menulis pengalaman saya dalam Shaklee. Sebenarnya terjebaknya saya dalam Shaklee Saya sebagai customer, maklumlah masa itu saya tengah mencari milkbooster untuk anak pertama saya. Akhirnya dipendekkan cerita saya diperkenalkan oleh rakan sekerja saya untuk mencuba produk Shaklee iaitu Alfalfa Complex. Alhamdulillah ada feedback bila menggunakan Alfalfa Complex, selepas itu terus saya Sign Up menjadi ahli Shaklee.

Saya pada mulanya hanya makan sahaja lama-lama kemudian saya berjinak-jinak menjadi pengedar dan menjual produk Shaklee banyak juga ilmu kesihatan nutrisi saya belajar dalam Shaklee dapatlah saya berkongsi ilmu kepada masyarakat tentang pentingnya mengambil supplemen untuk kesihatan. Pejam celik-pejam celik dah 8 tahun juga saya dalam bisness ini.

Nak tahu tak? Jika anda Sign Up je jadi ahli Shaklee anda layak tau dapat bonus dari Shaklee sama ada anda sebagai customers atau nak jadi sebagai pengedar? Macam mana tu? Jadi customers pun layak dapat bonus? Anda perlu Sign Up dengan bayar RM 35 atau beli apa-apa produk cukup 100uv atau apa-apa PROMO yang melayakkan anda untuk FREE MEMBERSHIP. Mudahkan? Nak tahu tak banyak peluang insentif Shaklee Malaysia yang anda boleh peroleh? Haa macam mana tu?


PELUANG INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

Sebenarnya apabila anda join sahaja Shaklee anda layak untuk dapat insentif Shaklee. Banyak peluang yang Shaklee bagi kepada pengedar yang komited dalam bisness. Ini adalah satu penghargaan Shaklee kepada pengedar dalam usaha keras mereka dalam team bisness mereka jadi mereka layak mendapat insentif ini daripada Shaklee. Sebagai contoh anda boleh join Shaklee ini dengan membeli Healthy Set Rahmah Shaklee pada bulan iniApabila anda beli set ini ini anda dah boleh menikmati insentif dengan syarat anda perlulah komited dalam bisness ini.


Insentif Shaklee
Cash, Convention, Car Bonus

Shaklee memberikan insentif ini dengan 3 C. Apa itu 3 C?

Jom kita tengok apa itu 3 C:

1) CASH BONUS

💕 Apabila join menjadi ahli Shaklee, anda layak mendapat diskaun sehingga 20-25% dari harga retail.

💕 Dapat Cash Bonus pada setiap 14hb setiap bulan dan dikreditkan ke akaun anda

🤩 Jika anda berusaha keras dan sales anda banyak pada bulan itu anda bakal mendapat cash bonus berdasarkan pengumpulan uv anda.

🤩 Untuk anda yang berjaya dapat 3000uv, anda telah berjaya capai rank ke SUPERVISOR daripada Distributor sebelum ini.

Shaklee juga membayar bonus kepimpinan sehingga level ke 6? Best ke best? Bonus dibayar dengan kelayakan pemimpin yang efektif didalam organisasi.


Insentif Shaklee
Level bonus yang dibayar oleh Shaklee


Jika kita tidak membuat jualan maka tiada sebarang bonus dibayar dan ini adalah sistem yang adil dalam Shaklee di mana jika orang atas tak buat kerja maka dia juga tidak mendapat apa-apa bayaran bonus.


2) CAR BONUS

Untuk mendapat Car Bonus anda perlu melepasi syarat-syarat yang ditetapkan oleh Shaklee. Apabila anda melepasi syarat anda layak mendapat mendapat insentif bonus kereta itu setiap bulan. Wahhh bestnya. Bonus kereta itu anda bukan sahaja boleh membeli kereta malah duit itu anda boleh gunakan untuk apa sahaja. Sama ada anda nak buat untuk saving ke, bayar rumah ke, apa-apa sahaja lah.


3) CONVENTION/TRAVEL

💕 Insentif Shaklee juga akan beri anda pilihan sama ada untuk conference di dalam negara ataupun di luar negara

💕 Selain itu, orang Muslim diberi pilihan juga selain conference di luar negara pergi melancong Shaklee menawarkan untuk mengerjakan umrah bertaraf 5 bintang okay...semua ini adalah secara PERCUMA! Wahhh bestnya. Semua ini adalah ditaja oleh Shaklee sepenuhnya.



Insentif Shaklee
Cash Bonus


NAK TAHU ADA YANG BEST SHAKLEE TAWARKAN BULAN INI?

Ada tambahan RM 600 yang akan Shaklee berikan kepada pengedar.  Wahh banyakkan? Bagaimana nak dapat wang tambahan ini? Syaratnya anda perlu patuhi syarat yang telah diberikan oleh Shaklee. Sekurang-kurangnya anda mendapat tambahan lagi duit Rm600 untuk yang bekerja adalah bonuskan, bestkan? At least anda bolehlah  gunakan duit itu untuk belanja ahli keluarga ke?, anda boleh buat simpanan ke?, pergi bawa keluarga bercuti ke? Macam-macamkan kalau boleh buat dengan Rm600. Mari saya tunjukkan jalan bagaimana anda boleh dapat tambahan wang dari Shaklee ini selain anda menikmati bonus Shaklee setiap bulan.

Apabila dapat peluang insentif Shaklee ini, memberi kita peluang  kepada kita pengedar untuk dapatkan insentif Shaklee ini. Jomlah sama-sama kita rebut peluang yang Shaklee berikan ini. Banyakkan bukan insentif ini sahaja malah 3 C juga kita dapat bila kita sama-sama usahakan dalam bisness ini.

Saya mengajak anda untuk sertai team kami untuk sama-sama kita capai impian kita, setiap orang pasti ada impian dengan Shaklee, begitu juga saya. In Shaa Allah impian anda pasti akan capai yang penting anda kuat berjuang dalam Bisness ini dan juga tidak putus asa.


#nextlevelblogging

#shakleeethrive2023

#shakleetriumph2023

#duitrayashaklee

#pengedarshakleepasirgudang

#pengedarshakleemasai


Untuk yang ingin mendapatkan produk Shaklee, COD sekitar Pasir Gudang, Masai dan pos seluruh Malaysia. Boleh hubungi saya seperti di bawah:


Call: 012-7646324


Email: ainaliffhafiz@gmail.com

Add fb saya: Ahlia Hafiz untuk chatting secara langsung dengan saya


Follow Instagram saya: vitamin.semulajadi

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya.

p/s: Jom siapa yang mencari pendapatan tambahan saya bantu anda dalam meningkatkan ekonomi keluarga.

Penafian: Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang diiktiraf.



COD  TAMAN CENDANA PASIR GUDANG, TAMAN MAWAR PASIR GUDANG, TAMAN AIR BIRU PASIR GUDANG,NUSA DAMAI, TAMAN BUKIT DAHLIA PASIR GUDANG, TAMAN CAHAYA MASAI, KOTA MASAI,  MASAI, KONG KONG, POLITEKNIK IBRAHIM SULTAN PASIR GUDANG, BANDAR LAYANGKASA
PENGHANTARAN POS KE SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI
















Comments

Norwina said…
Terbaik peluang bisnes Shaklee dan program Insentif Shaklee nie buat kita dapat tambahan pendapatan. Jom kita rebut peluang emas daru Shaklee dan bantu ramai orang sihat dan berjaya bersama-sama
SUMAIYAHMZ said…
Banyaknya bonus Shaklee nak bagi. Jom kita sama2 rebut peluang insentif Shaklee ni! 💪🏻🤩

Popular posts from this blog

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: RENEWAL MUDAH DENGAN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Renewal Mudah Dengan Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Biasakan dengar kalau kita register kad untuk membeli belah contoh di sesebuah pasaraya pasti kene renew balik dan kena bayar semula untuk tempoh tertentu. Shaklee macam tu juga tapi lain tau. Dulu Shaklee tak kena renew, sejak tahun 2016-2017 dia mula buat sistem baru untuk keahlian aktif bagi memudahkan Shaklee. Nak tahu tak macam mana renewal mudah dengan Shaklee? Saya sejak join Shaklee, inilah yuran keahlian paling murah, dulu saya join Rm68.90 sekarang Rm35 je. Nak lagi free member beli je 100uv lebih kurang Rm350+ dah   FREE MEMBERSHIP .. best ke best? Apa yang penting anda perlulah Sign Up dahulu sebagai ahli. Macam mana nak daftar sebagai ahli meh sini saya ajar. Follow step kat bawah, mudah je. Boleh daftar ahli di sini: Klik Di sini # Langkah 1 Anda ada 2 pilihan sama ada nak join member dengan bayar RM 35 atau beli produk sama ada dengan apa-apa produk Shaklee berharg

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI SHAKLEE SAYA IKHTIAR UNTUK ASBAB SEMBUH DENGAN SUPPLEMEN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni Shaklee Saya Ikhtiar Untuk Asbab Sembuh  Dengan Supplemen Shaklee Hari ini saya nak kongsi pengalamann saya testimoni  Shaklee saya ikhtiar untuk sembuh  dengan supplemen Shaklee. Saya nak share kan pengalaman saya suatu ketika dahulu kira-kira 3 tahun lepas saya diuji sakit yang sangat teruk. Dahulunya negara kita tergempar dengan satu penyakit yang merebak dengan begitu cepat  iaitu Covid-19. Bukan Malaysia sahaja yang terkena tempias malah seluruh dunia juga terkena dengan wabak ini. Wabak ini memang menggerunkan kerana kita sudah tidak sebebas dahulu seperti normal. Macam-macam pengalamankan pada zaman itu, orang hilang punca pendapatanlah, ada yang alami sakit Covid-19 lah, dulu ada sekatanlah dibuat oleh kerajaanlah semuanya kalau diingatkan kembali macam tak sangka kita semua akan laluinya. Sekarang kita dah kembali bebas macam dulu, dah boleh rentas sana sini, ke luar negara juga boleh dah. Tapi bebas, bebas juga kita kena berjaga-jaga d

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI-TESTIMONI SAYA BERSAMA SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni-testimoni Saya Bersama Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Alhamdulillah tahun nie tahun ke-10 saya bersama Shaklee dan makan produk Shaklee. Sebelum saya cerita testimoni-testimoni saya bersama Shaklee ini, saya nak cerita bagaimana saya boleh terjebak dengan makan Shaklee ini. Pada mulanya saya ingin mencari produk milk booster untuk anak pertama saya, macam-macam produk saya cuba, dipendekkan cerita kawan office saya syorkan saya untuk mencuba Alfalfa kebetulan dia pun makan Alfalfa Complex. Kemudian dia kasi saya cuba produk itu, saya ambil dan cuba. Alhamdulillah hasil susu jadi banyak juga walaupun hanya Alfalfa Complex je saya makan ketika itu. Selepas itu, saya mengambil keputusan untuk register terus menjadi ahli Shaklee dan terus beli Alfalfa Complex dengan harga yang murah dengan harga ahli. Itulah testimoni  pertama saya bersama Shaklee. Alfalfa Complex juga bukan untuk milk booster sahaja banyak manfaat lain Alfalfa