Skip to main content

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG:BISNESS ONLINE YANG TERBAIK DI MALAYSIA ANDA BOLEH MULAKAN: BISNESS SHAKLEE


Pengedar Shaklee Pasir Gudang:  Bisness Online Terbaik Di Malaysia Yang Anda Boleh Mulakan: Bisness Shaklee

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera 


Business Online

Business Online


Sebenarnya ramai yang menceburi dalam dunia perniagaan secara internet dan digital iaitu Business Online.  Business Online ini merupakan jual beli atas talian yang melibatkan urusan jual beli produk melalui pembayaran online seperti perbankan internet,paypal, kad kredit, E-Wallet dan sebagainya. Setelah berlaku jual beli maka penjual akan menghantar barang pelanggan sama ada secara pos atau C.O.D iaitu Cash On Delivery. Bisness online ini menjadi tempat minat peniaga untuk menjalankan bisness ini dengan mudah tanpa perlu kedai.

Rata-rata mereka yang menceburi bidang ini mereka yang ingin menambah pendapatan keluarga. Nak-nak dulu semasa  PKP kan ramai yang diberhentikan kerja dan duduk rumah tidak tahu nak buat apa, mereka mula buat bisness secara kecil-kecilan sama ada jadi dropship lah, agen lah macam-macam yang mereka join bagi menampung perbelanjaan isi rumah mereka. Bisness online terbaik di Malaysia yang anda boleh mulakan: Bisness Shaklee.

Bisness online sekarang dah jadi 'Trend" pada masa kini ia berbeza dengan bisness konvensional yang terpaksa kita buka kedai dan mempunyai pekerja untuk dikendalikan malah alatan juga. Bisness konvensional ini ia memerlukan kita bersemuka dengan pelanggan untuk kita berurusan. 

Kalau teringat  dulu zaman sekolah darjah 3 saya dah mula belajar meniaga saja suka-suka masa itu saya jual kacang sambal dan kacang salut tepung. Seronoklah waktu tu dapat duit, ala budak-budak time itu dapat duit bukan main seronok. Sebenarnya banyak pengalaman dari zaman sekolah rendah saya belajar meniaga, ala meniaga zaman  budak-budakkan.

Rupanya saya mengikuti jejak langkah Mak saya  berniaga. Mak saya dulu meniaga jual kuih hantar ke kedai orang, mungkin dari situ jiwa meniaga dah sebati dengan diri saya. Itulah serba sedikit perjalanan hidup saya berniaga.

Apabila meningkat dewasa di alam pekerjaan saya ada menceburi Bisness Online iaitu bisness SMS. Bisness ini produk dia adalah "BUAT DUIT dengan SMS" tapi Bisness nie hanya berhenti di tengah jalan sahaja modal bukan main tinggi juga saya laburkan untuk jadi Stokis pada masa itu. Akhirnya bermulalah perjalanan Bisness saya dalam Bisness Online Shaklee pada masa itu saya bermula dengan Rm69, kini anda boleh mulakan dengan daftar sebagai ahli Rm35 sahaja mudahkan berbanding dahulu atau beli mana-mana produk sebanyak 100 uv anda layak join ahli secara PERCUMA. Wahhh bestkan?


Bisness online terbaik di Malaysia  yang anda boleh mulakan: Bisness Shaklee

Sudah 8 tahun saya bersama Shaklee, saya kekal lama dalam Shaklee adalah sebab produk dia kerana dengan produk dia saya jatuh cinta dengan Shaklee dan masih loyal sampai sekarang. Banyak pengalaman yang saya dapat dalam Bisness Online  Shaklee ini. Sebelum saya menceburi dalam bisness ini saya adalah sebagai pengguna setelah ada keyakinan maka saya menceburi Bisness Online ini.

Pada mulanya saya mencari produk milk booster, akhirnya diperkenalkan sahabat sekerja saya untuk makan Alfalfa,walaupun bajet ia memberikan hasil yang memberangsangkan untuk tambah susu. Sehingga kini saya pengguna setia produk Shaklee juga jadi pengedar.

Business yang macam manakah anda patut untuk cuba? Business Online yang boleh anda mulakan ini adalah business yang tidak buatkan anda untuk melabur banyak dalam business malah ia adalah zero kos. Anda tidaklah perlu pening-pening nak set up kedai , upah pekerja lah atau macam-macam anda nak buat seperti dalam Bisness konvensional yang modal adalah sangat tinggi. Apa yang best bisness Shaklee ini anda tidak perlu keluarkan modal untuk beli produk banyak-banyak hanya daftar sahaja sebagai ahli dan anda boleh menjalankan bisness anda dengan kadar segera. Bestkan?


Jom saya kongsi apa yang best anda boleh join Business Online Shaklee ini:



Business Online

Bercuti di Lotus Seaview Desaru, Kota Tinggi Johor.


1) Business Online hanya boleh lakukan di mana-mana

Apa yang saya ingin share kan disini, bisness online Shaklee adalah flexible, anda boleh lakukan di mana sahaja, sebab ia di hujung jari sahaja. Business ini anda boleh buat di rumah hanya perlu ada smartphone yang ada internet dan laptop sahaja anda boleh jalankan bisness anda. Bila anda bercuti juga anda boleh lakukan bisness anda tanpa had, masa anda tentukan sendiri, seronok kan? Buat bisness sambil boleh bercuti.

Meskipun ada berada diluar negara, bisness ini boleh run. Jadi anda tidak perlu risaukan sebab bisness ini hanya boleh dilakukan diluar sempadan sebab anda ada ramai agen anda yang boleh membantu anda. Bestkan bisness macam ini. 


Bisness online

Media sosial di Facebook, Instagram, You Tube, Twitter dan lain-lain.


2) Pemasaran dalam Bisness Online ini anda boleh lakukan di semua platform media sosial

Apa yang bestnya disini, anda boleh mulakan Bisness Online ini dengan free marketing yang anda boleh cipta sendiri dengan platform media sosial pada masa kini. Banyak saluran media sosial seperti Facebook, Facebook Page,  Instagram, Tik Tok, Twitter, You Tube malah melalui Blog seperti saya menulis ini anda juga boleh jadikan platform sebagai kedai maya anda.

Banyak cara untuk anda pasarkan bisness online ini, semua adalah zero kos. Sangat mudahkan buat bisness ini tak perlu fikir nak keluarkan modal yang banyak untuk buat pemasaran bisness ini.  Shaklee membenarkan anda untuk menggunakan platform media sosial sebagai platform bisness online anda tanpa sekatan cuma hanya anda dilarang untuk menjual produk Shaklee di laman sesawang E-Commerce ia adalah di bawah Akta Jualan Langsung, ia dijual secara jualan langsung "one-to-one". So jadilah peniaga yang beretika yang telah ditetapkan oleh Syarikat dan peraturannya.



Business Online

Tidak perlu simpan stok


3) Tidak perlu pening nak pegang stok

Satu kelebihan dalam Bisness Online Shaklee ini, anda tidak perlu pegang stok untuk anda uruskan semuanya hanya anda boleh terus order melalui website Shaklee. Sangat mudah bukan? Anda perlu masukkan alamat pelanggan dan Shaklee akan poskan barang customer anda dengan selamat. Produk Shaklee, GDEX yang uruskan segala penghantaran produk kepada pelanggan.  Bila tak pegang stok maka untuk uruskan bisness sangat mudah. Tidak juga menjadi kesalahan sekiranya anda ingin menyimpan stok, ini adalah mudah jika pelanggan kita datang dari berdekatan untuk mendapatkan produk yang mereka cari.


4) Boleh dapatkan agen/ pelanggan di serata Dunia

Business Online Shaklee ini anda boleh dapatkan agen di serata Dunia sebab apa Shaklee merupakan Syarikat MLM berasakan vitamin dan supplemen. Ia merupakan peneraju Syarikat Supplemen di Malaysia walaupun banyak lambakkan produk berasakan supplemen di pasaran. Sebagai pengguna ia perlu bijak memilih supplemen terbaik.

Agen anda boleh juga berada diluar negara dan ini buatkan bisness anda berkembang di serata Dunia dan income anda juga berkembang. Bestkan kalau dapat agen di luar negara kita dapat lebarkan sayap dan legasi perniagaan kita. 

Malah anda melalui bisness online ini anda boleh dapat agen/pelanggan di seluruh Malaysia juga.


Bisness Online

Meeting bersama leader dalam team kami Master Norita Idris



Business Online

Kelas zoom bersama BDM Shaklee


5) Terdapat online meeting disediakan oleh Shaklee sendiri dan juga leaders

Shaklee juga sediakan meeting secara online untuk menambahkan ilmu nutrisi, marketing dan juga bagi produk knowledge  kepada pengedar. Kebiasaannya meeting diadakan di platform Facebook Page Shaklee dan juga di zoom, leader juga adakan meeting di platform Zoom juga facebook group.

Kaedah ini adalah untuk sedikit sebanyak memberi pengedar jalan bagaimana untuk mengembangkan bisness malah lakukan steps seterusnya dalam Bisness apabila join meeting.


6) Terdapat group support di WhatsApp/Telegram



Business Online

Discussion di WhatsApp Group 



Business online

Discussion di Telegram Group 


Segala perbincangan tentang bisness akan diutarakan di Whatsapp Group kumpulan  ini adalah memudahkan bagi kami untuk mengetahui maklumat terkini atau info-info produk oleh leaders kami dan juga di Telegram banyak bahan marketing kami di share kan di sana iaitu gambar-gambar produk dapat saya gunakan dalam Business Online.


Jemput baca artikal saya sebelum ini9 Sebab Kenapa Community Bisness Shaklee Best


Jadi pilihan Bisness Online Shaklee adalah bisness online terbaik di Malaysia kerana bisness ini mudah untuk dikendalikan malah anda boleh mewarisi bisness ini kepada anak anda. Jadi apa tunggu lagi jom sertai kami untuk anda lakukan bisness online ini dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee. Anda boleh jana income sehingga infinity, so Shaklee tiada had bayaran untuk bayar bonus anda.

Anda juga boleh dapatkan PROMO bulan ini untuk auto sebagai pengedar dengan membeli Healthy Set Rahmah Shaklee.



#nextlevelblogging

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#duitrayashaklee

#pengedarshakleepasirgudang

#pengedarshakleemasai


Untuk yang ingin mendapatkan produk Shaklee, COD sekitar Pasir Gudang, Masai dan pos seluruh Malaysia. Boleh hubungi saya seperti di bawah:


Call: 012-7646324


Email: ainaliffhafiz@gmail.com

Add fb saya: Ahlia Hafiz untuk chatting secara langsung dengan saya


Follow Instagram saya: vitamin.semulajadi

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya.

p/s: Jom siapa yang mencari pendapatan tambahan saya bantu anda dalam meningkatkan ekonomi keluarga.

Penafian: Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang diiktiraf.



COD  TAMAN CENDANA PASIR GUDANG, TAMAN MAWAR PASIR GUDANG, TAMAN AIR BIRU PASIR GUDANG,NUSA DAMAI, TAMAN BUKIT DAHLIA PASIR GUDANG, TAMAN CAHAYA MASAI, KOTA MASAI,  MASAI, KONG KONG, POLITEKNIK IBRAHIM SULTAN PASIR GUDANG, BANDAR LAYANGKASA
PENGHANTARAN POS KE SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI












Comments

Popular posts from this blog

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: RENEWAL MUDAH DENGAN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Renewal Mudah Dengan Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Biasakan dengar kalau kita register kad untuk membeli belah contoh di sesebuah pasaraya pasti kene renew balik dan kena bayar semula untuk tempoh tertentu. Shaklee macam tu juga tapi lain tau. Dulu Shaklee tak kena renew, sejak tahun 2016-2017 dia mula buat sistem baru untuk keahlian aktif bagi memudahkan Shaklee. Nak tahu tak macam mana renewal mudah dengan Shaklee? Saya sejak join Shaklee, inilah yuran keahlian paling murah, dulu saya join Rm68.90 sekarang Rm35 je. Nak lagi free member beli je 100uv lebih kurang Rm350+ dah   FREE MEMBERSHIP .. best ke best? Apa yang penting anda perlulah Sign Up dahulu sebagai ahli. Macam mana nak daftar sebagai ahli meh sini saya ajar. Follow step kat bawah, mudah je. Boleh daftar ahli di sini: Klik Di sini # Langkah 1 Anda ada 2 pilihan sama ada nak join member dengan bayar RM 35 atau beli produk sama ada dengan apa-apa produk Shaklee berharg

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI SHAKLEE SAYA IKHTIAR UNTUK ASBAB SEMBUH DENGAN SUPPLEMEN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni Shaklee Saya Ikhtiar Untuk Asbab Sembuh  Dengan Supplemen Shaklee Hari ini saya nak kongsi pengalamann saya testimoni  Shaklee saya ikhtiar untuk sembuh  dengan supplemen Shaklee. Saya nak share kan pengalaman saya suatu ketika dahulu kira-kira 3 tahun lepas saya diuji sakit yang sangat teruk. Dahulunya negara kita tergempar dengan satu penyakit yang merebak dengan begitu cepat  iaitu Covid-19. Bukan Malaysia sahaja yang terkena tempias malah seluruh dunia juga terkena dengan wabak ini. Wabak ini memang menggerunkan kerana kita sudah tidak sebebas dahulu seperti normal. Macam-macam pengalamankan pada zaman itu, orang hilang punca pendapatanlah, ada yang alami sakit Covid-19 lah, dulu ada sekatanlah dibuat oleh kerajaanlah semuanya kalau diingatkan kembali macam tak sangka kita semua akan laluinya. Sekarang kita dah kembali bebas macam dulu, dah boleh rentas sana sini, ke luar negara juga boleh dah. Tapi bebas, bebas juga kita kena berjaga-jaga d

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI-TESTIMONI SAYA BERSAMA SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni-testimoni Saya Bersama Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Alhamdulillah tahun nie tahun ke-10 saya bersama Shaklee dan makan produk Shaklee. Sebelum saya cerita testimoni-testimoni saya bersama Shaklee ini, saya nak cerita bagaimana saya boleh terjebak dengan makan Shaklee ini. Pada mulanya saya ingin mencari produk milk booster untuk anak pertama saya, macam-macam produk saya cuba, dipendekkan cerita kawan office saya syorkan saya untuk mencuba Alfalfa kebetulan dia pun makan Alfalfa Complex. Kemudian dia kasi saya cuba produk itu, saya ambil dan cuba. Alhamdulillah hasil susu jadi banyak juga walaupun hanya Alfalfa Complex je saya makan ketika itu. Selepas itu, saya mengambil keputusan untuk register terus menjadi ahli Shaklee dan terus beli Alfalfa Complex dengan harga yang murah dengan harga ahli. Itulah testimoni  pertama saya bersama Shaklee. Alfalfa Complex juga bukan untuk milk booster sahaja banyak manfaat lain Alfalfa