Skip to main content

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: SHAKLEE TAJA PERCUTIAN PERCUMA

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Shaklee Taja Percutian Percuma

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera

Siapa suka percutian secara PERCUMA! Semua orang sukakan jika percutian percuma nak-nak ada orang taja. Yelah kan semua dari segi tiket kapal terbang, makan, tempat tinggal semua di taja. Wah seronoknya.

Peluang bercuti ke Luar Negara Secara Percuma

Nak tahu tak ada cara bagaimana anda berpeluang untuk bercuti ke Luar Negara secara percuma! 

Antara syaratnya anda perlu mendaftar dahulu sebagai Ahli Shaklee, cara daftarnya bagaimana? Meh sini saya ajar cuma anda tekan sahaja link di bawah ini:

Jom daftar sebagai ahli Shaklee: Daftar Di sini

Baca di sini: Bisness Online Terbaik Di Malaysia Yang Anda Boleh Mulakan: Bisness Shaklee

Setelah anda mendaftar sebagai Ahli  Shaklee saya akan terangkan dahulu kelebihan join sebagai ahli Shaklee. Antara kelebihannya adalah: 

1) Menikmati keuntungan produk dengan harga terendah 20%-30% daripada harga runcit

2) Cash bonus anda akan dapat sekiranya anda layak mencapai minimum point terkumpul 150 UV dari belian produk Shaklee. Anda layak menerima bonus sebanyak 5%-21% maksimum yang Shaklee akan bayar kepada pengedar setiap bulan sekiranya mencapai achieve yang ditetapkan oleh Shaklee. Shaklee akan bayar pada setiap 14hb setiap bulan. Best kan?

3) Modal dan risiko yang rendah- Untuk join ahli anda tidak perlu membayar dengan wang yang banyak cuma Yuran pendaftran sebanyak Rm 35 sahaja atau anda buat belian 100uv untuk mana-mana produk Shaklee layak dapat join Shaklee secara PERCUMA. Wah bestkan dapat join Shaklee secara PERCUMA pula.

4) Order secara online dan penghantaran mudah- Apa yang bestnya dalam Shaklee anda boleh buat order dengan mudah hanya dihujung jari sahaja secara online. Apa yang best anda tidak perlu beratur panjang, tak payah simpan stok dan juga tidak perlu pos barang kepada pelanggan semua di uruskan oleh Shaklee. Mudah bukan? Hanya ambil order sahaja dari pelanggan.

5) Insentif Shaklee- sekiranya anda layak anda akan mendapat Car bonus, Bonus Kepimpinan dan Pakej Umrah/ Percutian Shaklee sama ada Regional Trip atau International Trip 

6) Dapat harga jimat- Shaklee akan adakan promosi setiap bulan khas untuk Pengedar Sah Shaklee dan menawarkan promosi jualan dengan harga yang jimat berdasarkan produk yang terpilih oleh Shaklee

7) Jana pendapatan- Shaklee menawarkan anda untuk menjana pendapatan dengan mudah. Ia terbuka tkepada semua orang yang berumur 18 tahun ke atas.

8) Bisness yang fleksibel- apa yang best apabila anda jadi pengedar dan buat bisness, anda boleh lakukan bisness anda dengan mudah di mana-mana sahaja dan ia tidak memerlukan anda untuk keluar rumah dan  bisness ini  tiada risiko yang besar

9) Bimbingan daripada leader- anda akan diberi untuk join kelas daripada leader yang berpengalaman sama ada online atau offline

10) Dapat join group support- anda akan dibawa ke secret group, eksklusif hanya untuk Pengedar-pengedar Sah Shaklee yang baru mendaftar. Dalam group ini akan diberikan tips mulakan bisness & info tentang produk, juga cara bagaimana pengambilan produk Shaklee

Ini adalah antara kelebihan apabila anda join Shaklee dan untuk saya highlightkan disini kelebihan join Shaklee ini yang saya ingin point kan adalah Insentif Shaklee. Apa yang Shaklee tawarkan adalah Shaklee Taja  Percutian Percuma ini adalah sebahagian Insentif Shaklee tawarkan kepada pengedar yang layak.

Bagaimana cara untuk dapatkan Insentif Percutian Shaklee

Melalui Shaklee apabila anda telah berdaftar menjadi ahli Shaklee anda berpeluang untuk bercuti ke Luar Negara bersama Shaklee. Selain itu anda berpeluang mendapat  3C yang Shaklee tawarkan insentif seperti:

  • Cash Bonus
  • Car Bonus
  • Conference Trip

Daripada 3C inilah adanya Conference Trip yang Shaklee tawarkan iaitu Percutian Shaklee yang anda boleh nikmati secara percuma  di mana insentif ini bermula April hingga Mac setiap tahun berdasarkan terma dan syarat yang ditetapkan oleh Shaklee.

Apa yang membuat anda layak mesti berdasarkan Mata Ganjaran Konferens dan pangkat Efektif Minimum yang melayakkan anda berpeluang ke percutian mewah oleh Shaklee sama ada International Trip atau Regional Trip.

Percutian Shaklee ini bukan anda sahaja boleh pergi malah keluarga anda juga berpeluang untuk serta melalui bilangan tiket yang kita dapat kumpul.

Apa yang bestnya Percutian Shaklee ini:

  • Shaklee taja sepenuhnya dalam percutian mewah ini termasuklah makan, tiket penerbangan, penginapan, tiket aktiviti luar atau lawatan
  • Dapat duit poket
  • Dapat membawa bersama orang tersayang
  • Membawa pengalaman berharga dengan percutian mewah yang Shaklee berikan
Tahun lepas Shaklee telah bawa leader yang layak ke negara Switzerland. Switzerland adalah negara impian semua orang yang ingin berkunjung ke negara itu. Apa yang best semua ditanggung oleh Shaklee. Bestkan? Kalau kita bercuti sendiri pun akan fikir banyak kali sebab mata wangnya juga besar. 

Percutian Shaklee ke Switzerland ini selama 9 Hari 7 malam ini bukan biasa-biasa. Ia adalah satu percutian yang mewah. Malah bukan itu sahaja leader akan diberikan wang saku lebih kurang Rm 1000. Wah banyakkan. Dapat lah buat tambah-tambah duit shoppingkan. Mereka pula menaiki Turkish Airlines.


Percutian Shaklee

Percutian Shaklee

Percutian Shaklee

Ini adalah antara gambar Percutian Mewah mereka ke Switzerland. Apa yang pasti Percutian ini sangat mengujakan mereka apabila tiba di sana.

Untuk anda yang inginkan Percutian Mewah secara percuma ini jom sama-sama membina legasi dari sekarang. Nak tahu tak apa yang best untuk anda untuk tahun 2024 nanti? Anda akan di bawa ke Percutian Shaklee ke Puket untuk Reginal Trip manakala International Trip anda ke Jepun atau Umrah. Untuk International Trip ini anda boleh buat pilihan.

Percutian Shaklee

Percutian Shaklee


Jika ada Percutian percuma ini kenapa Kita tak rebut peluang untuk turut serta kan? Caranya mudah je setelah anda daftar sebagai Ahli Shaklee anda sudah boleh berpeluang untuk menikmati Percutian Shaklee ini. Jom bertindak sekarang!


#nextlevelblogging

#shakleeethrive2023

#shakleetriumph2023

#pengedarshakleepasirgudang

#pengedarshakleemasai


Untuk yang ingin mendapatkan produk Shaklee, COD sekitar Pasir Gudang, Masai dan pos seluruh Malaysia. Boleh hubungi saya seperti di bawah:


Call: 012-7646324


Email: ainaliffhafiz@gmail.com

Add fb saya: Ahlia Hafiz untuk chatting secara langsung dengan saya


Follow Instagram saya: vitamin.semulajadi

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya.

p/s: Jom siapa yang mencari pendapatan tambahan saya bantu anda dalam meningkatkan ekonomi keluarga.

Penafian: Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang diiktiraf.



COD  TAMAN CENDANA PASIR GUDANG, TAMAN MAWAR PASIR GUDANG, TAMAN AIR BIRU PASIR GUDANG,NUSA DAMAI, TAMAN BUKIT DAHLIA PASIR GUDANG, TAMAN CAHAYA MASAI, KOTA MASAI,  MASAI, KONG KONG, POLITEKNIK IBRAHIM SULTAN PASIR GUDANG, BANDAR LAYANGKASA
PENGHANTARAN POS KE SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI


Comments

Popular posts from this blog

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: RENEWAL MUDAH DENGAN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Renewal Mudah Dengan Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Biasakan dengar kalau kita register kad untuk membeli belah contoh di sesebuah pasaraya pasti kene renew balik dan kena bayar semula untuk tempoh tertentu. Shaklee macam tu juga tapi lain tau. Dulu Shaklee tak kena renew, sejak tahun 2016-2017 dia mula buat sistem baru untuk keahlian aktif bagi memudahkan Shaklee. Nak tahu tak macam mana renewal mudah dengan Shaklee? Saya sejak join Shaklee, inilah yuran keahlian paling murah, dulu saya join Rm68.90 sekarang Rm35 je. Nak lagi free member beli je 100uv lebih kurang Rm350+ dah   FREE MEMBERSHIP .. best ke best? Apa yang penting anda perlulah Sign Up dahulu sebagai ahli. Macam mana nak daftar sebagai ahli meh sini saya ajar. Follow step kat bawah, mudah je. Boleh daftar ahli di sini: Klik Di sini # Langkah 1 Anda ada 2 pilihan sama ada nak join member dengan bayar RM 35 atau beli produk sama ada dengan apa-apa produk Shaklee berharg

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI SHAKLEE SAYA IKHTIAR UNTUK ASBAB SEMBUH DENGAN SUPPLEMEN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni Shaklee Saya Ikhtiar Untuk Asbab Sembuh  Dengan Supplemen Shaklee Hari ini saya nak kongsi pengalamann saya testimoni  Shaklee saya ikhtiar untuk sembuh  dengan supplemen Shaklee. Saya nak share kan pengalaman saya suatu ketika dahulu kira-kira 3 tahun lepas saya diuji sakit yang sangat teruk. Dahulunya negara kita tergempar dengan satu penyakit yang merebak dengan begitu cepat  iaitu Covid-19. Bukan Malaysia sahaja yang terkena tempias malah seluruh dunia juga terkena dengan wabak ini. Wabak ini memang menggerunkan kerana kita sudah tidak sebebas dahulu seperti normal. Macam-macam pengalamankan pada zaman itu, orang hilang punca pendapatanlah, ada yang alami sakit Covid-19 lah, dulu ada sekatanlah dibuat oleh kerajaanlah semuanya kalau diingatkan kembali macam tak sangka kita semua akan laluinya. Sekarang kita dah kembali bebas macam dulu, dah boleh rentas sana sini, ke luar negara juga boleh dah. Tapi bebas, bebas juga kita kena berjaga-jaga d

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI-TESTIMONI SAYA BERSAMA SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni-testimoni Saya Bersama Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Alhamdulillah tahun nie tahun ke-10 saya bersama Shaklee dan makan produk Shaklee. Sebelum saya cerita testimoni-testimoni saya bersama Shaklee ini, saya nak cerita bagaimana saya boleh terjebak dengan makan Shaklee ini. Pada mulanya saya ingin mencari produk milk booster untuk anak pertama saya, macam-macam produk saya cuba, dipendekkan cerita kawan office saya syorkan saya untuk mencuba Alfalfa kebetulan dia pun makan Alfalfa Complex. Kemudian dia kasi saya cuba produk itu, saya ambil dan cuba. Alhamdulillah hasil susu jadi banyak juga walaupun hanya Alfalfa Complex je saya makan ketika itu. Selepas itu, saya mengambil keputusan untuk register terus menjadi ahli Shaklee dan terus beli Alfalfa Complex dengan harga yang murah dengan harga ahli. Itulah testimoni  pertama saya bersama Shaklee. Alfalfa Complex juga bukan untuk milk booster sahaja banyak manfaat lain Alfalfa