Skip to main content

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: KEISTIMEWAAN RES V SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Keistimewaan ResV Shaklee

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera

ResV merupakan produk ala-ala Vivix tetapi ia berbentuk softgel  dan ia lebih berkuasa 30% berbanding Vivix. Malah ia mudah untuk dibawah travel berbanding Vivix. Produk ini telah mula dijual di pasaran pada bulan Mac 2020.

Untuk pengetahuan anda, ResV merupakan penemuan revolusi terbaru daripada Shaklee. Ia telah dihasilkan secara saintifik dan direka untuk kesihatan dan kehidupan yang muda dan bersemangat.

ResV ini ia membantu kesihatan kita ke peringkat sel sama juga Vivix. Malah dalam ramuan ResV ini Shaklee ini ia dipilih dan diesktrask dengan teliti. Shaklee telah menggunakan proses pengekstrakan berpaten bagi mengekalkan bioaktif Polifenol bagi anda dapat menikmati kandungan nutrisi kerana ianya adalah:

  • Semulajadi
  • Tanpa pewarna tiruan
  • Tanpa pemanis tiruan
  • Tanpa pewarna tiruan
  • Tanpa pengawet
  • Tanpa gluten tambahan

Kehebatan Polifenol dalam Ramuan ResV telah terbukti secara saintifik adalah untuk:

  • Meningkatkan perlindungan sel
  • Meningkatkan tenaga dalam sel
  • Menguatkan pertahanan sel
  • Meningkatkan fungsi sel

Selain itu ia juga:

  • ResV Meningkatkan tenaga dan menguatkan otot
  • ResV Menjadikan Kulit yang kesihatan lebih mudah dan segar
  • ResV Mengekalkan paras gula darah sihat
  • ResV Mengalakkan detoksifikasi badan dan pembersihan yang efektif
  • ResV Mengalakkan peredaran darah yang lebih lancar
  • ResV Menggalakkan minda kekal tajam dan fokus
  • ResV Memelihara dan menyokong keselesaan sendi
  • ResV Memelihara kesihatan mata
  • ResV melindungi sel DNA badan yang lebih sihat dan mencegah radang
  • ResV Memelihara kesihatan jantung dan kardiovaskular yang lebih baik

ndamiza Shak
Perbezaan ResV berbanding Vivix

ResV mempunyai 30 peratus kali ganda lebih hebat daripada Vivix, kerana ramuan ResV mengandungi lima tambahan Polifenol dari buah delima, ekstrak hampas dan anggur merah, cherobic myrobalan.
  • Vivix 10 kali lebih berkesan
  • ResV 13 kali lebih berkesan
  • ResV mempunyai lebih 5 bahan tambahan berbanding Vivix
ResV Shaklee

Nak tahu apa uniknya Res V ini?

Ia adalah satu formula yang terdiri dari bahan yang 30% lebih powerful dari Vivix. Jom kita tengok apakah bahan-bahan yang ada dalam ResV.


FAKTA BAHAN-BAHAN DALAM RES-V

ResV Shaklee


1)ANGGUR MUSCADINE

  • Mengandungi sifat antioksidan dan kepekatan tinggi asid elagik dan elagitanin, sejenis polifenol terkenal

2) JAPANESE KNOTWEED

  • Mengandungi polifenol utama yang dipanggil resveratrol, mempunyai banyak manfaat kesihatan yang positif

3) ANGGUR HITAM

  • Kaya dengan nutrien dan penuh dengan antioksidan, polifenol dan vitamin C

4) LOBAK UNGU

  • Mengandungi polifenol seperti antosianin dan lutien dengan antioksidan yang kuat untuk kesihatan yang baik

5) BUAH DELIMA

  • Penuh dengan nutrien penting termasuk elagitanin, asid elagik dan flavanoid

6) CHEBULIC MYROBALAN

  • Dikenali sebagai Raja Ayurveda. Menawarkan manfaat terapeutik yang luar biasa dan mengandungi polifenol penting seperti asid galik dan asid elagik

7) HAMPAS ANGGUR DAN ANGGUR MERAH

  • Mengandungi paras polifenol yg tinggi seperti proantocyanidin dimana ia menawarkan kuasa antioksidan yg hebat


Jom baca apakah keistemewaan lain Res V ini: 

✿ Unik dan Ekslusif

Keistimewaan ResV Shaklee adalah ResV disokong oleh 6 paten. Shaklee menggunakan proses pengekstrakan berpaten untuk mendapatkan segala kebaikan polifenol dalam ResV supaya boleh menikmati kandungan nutrisi dan manfaatnya secara sepenuhnya.

ResV produk terbaharu Shaklee dimana ada 6 paten ini hanya eksklusif di Shaklee sahaja. 


✿ Pertanian Secara Berterusan

Shaklee komited kepada piawaian yang tertinggi dalam pertanian mesra alam dan berterusan supaya anda boleh menikmati nutrient yang bermanfaat dengan kepakatan tertinggi sepanjang tahun.

✿ Tidak Perlu Disimpan Dalam Peti Sejuk

Kapsul lembut ResV tidak perlu disimpan dalam peti sejuk dan mempunyai jangka hayat selama 24 bulan (Kekal segar sehingga 24 bulan). Ia sangat memudahkan anda boleh mengambilnya dimana-mana dan bila-bila sahaja. 

ResV Shaklee berbentuk kapsul dimana lapisan luar kapsul ResV adalah Bovine dan bahagian dalam pula hampas anggur. Ia berfungsi untuk mengekalkan kandungan dalam kapsul  ResV dari teroksidan dan mengekalkan kandungan Polifenol.

ResV Shaklee

Mengikut piawaian KKM, ResV didaftarkan sebagai traditional medicine walaupun ResV ini bukan ubat. Sebab itu, pada kotak ResV ini ada semua ramuan yang terkandung dalam ResV.

ResV Shaklee


Nak tahu dos harian ResV Shaklee?

Apa yang anda perlukan  dos harian ResV adalah 2 biji sehari selepas makan.

ResV ini bukan saja lebih powerful. Kepada yang biasa minum Vivix boleh lah cuba Res V pula.Vivix sebelah pagi manakala malam pula boleh ambil ResV mesti hasilnya memuaskan lagi best.

Bagi menikmati kehidupan yang penuh bertenaga dan kecergasan yang optimum, serta menjalani kehidupan yang lebih sihat dan lebih bersemangat, anda digalakan untuk mengambil ResV dan Vivix juga.

Wah best Kan ResV nie...Jom lah ambil ResV bagi untuk kesihatan optimum. Anda beli sebotol je dah Free Membership tau!


Kelebihan Res-V

✿ Ia berbentuk liquid gel, jadi mudah nak travel ke mana-mana.

✿ Tidak perlu simpan dalam peti ais. Mampu bertahan sehingga 24 bulan.

✿ Mengandungi tambahan 5 lagi ramuan berbanding produk Vivix

✿ Mempunyai kuasa 30x ganda lebih polifenol.

✿ Disokong 6 paten

ResV Shaklee


Bulan ini ada PROMO RES V tau, untuk anda beli promo ini anda dapat KEAHLIAN PERCUMA. Jom klik pembelian sekarang.

Boleh juga baca: Kenapa Shaklee Merupakan Supplemen Terbaik Malaysia?


TESTIMONI RES V


TESTIMONI-TESTIMONI  RES V

ResV Shaklee

ResV Shaklee

ResV Shaklee

ResV Shaklee

Blog penaja: www.anakkuwiraku.com

#nextlevelblogging

#shakleeethrive2023

#shakleetriumph2023

#ResV Shaklee

#pengedarshakleepasirgudang

#pengedarshakleemasai


Untuk yang ingin mendapatkan produk Shaklee, COD sekitar Pasir Gudang, Masai dan pos seluruh Malaysia. Boleh hubungi saya seperti di bawah:


Call: 012-7646324


Email: ainaliffhafiz@gmail.com

Add fb saya: Ahlia Hafiz untuk chatting secara langsung dengan saya


Follow Instagram saya: vitamin.semulajadi

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya.

p/s: Jom siapa yang mencari pendapatan tambahan saya bantu anda dalam meningkatkan ekonomi keluarga.

Penafian: Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang diiktiraf.



COD  TAMAN CENDANA PASIR GUDANG, TAMAN MAWAR PASIR GUDANG, TAMAN AIR BIRU PASIR GUDANG,NUSA DAMAI, TAMAN BUKIT DAHLIA PASIR GUDANG, TAMAN CAHAYA MASAI, KOTA MASAI,  MASAI, KONG KONG, POLITEKNIK IBRAHIM SULTAN PASIR GUDANG, BANDAR LAYANGKASA
PENGHANTARAN POS KE SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI







Comments

Popular posts from this blog

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: RENEWAL MUDAH DENGAN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Renewal Mudah Dengan Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Biasakan dengar kalau kita register kad untuk membeli belah contoh di sesebuah pasaraya pasti kene renew balik dan kena bayar semula untuk tempoh tertentu. Shaklee macam tu juga tapi lain tau. Dulu Shaklee tak kena renew, sejak tahun 2016-2017 dia mula buat sistem baru untuk keahlian aktif bagi memudahkan Shaklee. Nak tahu tak macam mana renewal mudah dengan Shaklee? Saya sejak join Shaklee, inilah yuran keahlian paling murah, dulu saya join Rm68.90 sekarang Rm35 je. Nak lagi free member beli je 100uv lebih kurang Rm350+ dah   FREE MEMBERSHIP .. best ke best? Apa yang penting anda perlulah Sign Up dahulu sebagai ahli. Macam mana nak daftar sebagai ahli meh sini saya ajar. Follow step kat bawah, mudah je. Boleh daftar ahli di sini: Klik Di sini # Langkah 1 Anda ada 2 pilihan sama ada nak join member dengan bayar RM 35 atau beli produk sama ada dengan apa-apa produk Shaklee berharg

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI SHAKLEE SAYA IKHTIAR UNTUK ASBAB SEMBUH DENGAN SUPPLEMEN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni Shaklee Saya Ikhtiar Untuk Asbab Sembuh  Dengan Supplemen Shaklee Hari ini saya nak kongsi pengalamann saya testimoni  Shaklee saya ikhtiar untuk sembuh  dengan supplemen Shaklee. Saya nak share kan pengalaman saya suatu ketika dahulu kira-kira 3 tahun lepas saya diuji sakit yang sangat teruk. Dahulunya negara kita tergempar dengan satu penyakit yang merebak dengan begitu cepat  iaitu Covid-19. Bukan Malaysia sahaja yang terkena tempias malah seluruh dunia juga terkena dengan wabak ini. Wabak ini memang menggerunkan kerana kita sudah tidak sebebas dahulu seperti normal. Macam-macam pengalamankan pada zaman itu, orang hilang punca pendapatanlah, ada yang alami sakit Covid-19 lah, dulu ada sekatanlah dibuat oleh kerajaanlah semuanya kalau diingatkan kembali macam tak sangka kita semua akan laluinya. Sekarang kita dah kembali bebas macam dulu, dah boleh rentas sana sini, ke luar negara juga boleh dah. Tapi bebas, bebas juga kita kena berjaga-jaga d

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI-TESTIMONI SAYA BERSAMA SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni-testimoni Saya Bersama Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Alhamdulillah tahun nie tahun ke-10 saya bersama Shaklee dan makan produk Shaklee. Sebelum saya cerita testimoni-testimoni saya bersama Shaklee ini, saya nak cerita bagaimana saya boleh terjebak dengan makan Shaklee ini. Pada mulanya saya ingin mencari produk milk booster untuk anak pertama saya, macam-macam produk saya cuba, dipendekkan cerita kawan office saya syorkan saya untuk mencuba Alfalfa kebetulan dia pun makan Alfalfa Complex. Kemudian dia kasi saya cuba produk itu, saya ambil dan cuba. Alhamdulillah hasil susu jadi banyak juga walaupun hanya Alfalfa Complex je saya makan ketika itu. Selepas itu, saya mengambil keputusan untuk register terus menjadi ahli Shaklee dan terus beli Alfalfa Complex dengan harga yang murah dengan harga ahli. Itulah testimoni  pertama saya bersama Shaklee. Alfalfa Complex juga bukan untuk milk booster sahaja banyak manfaat lain Alfalfa