Skip to main content

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: KENAPA SHAKLEE SUPPLEMENT TERBAIK DI MALAYSIA

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Kenapa Shaklee Supplemen Terbaik Di Malaysia?


Supplemen terbaik


Hai hari ini saya nak berkongsi kenapa Shaklee Supplemen Terbaik Di Malaysia? Sebelum itu saya nak jelaskan di sini di Malaysia terdapat banyak supplemen dipasaran. Apa yang anda tahu tentang Supplemen?


Supplemen terbaik


Sebelum itu saya jelaskan dahulu apakah maksud supplemen? Supplemen adalah secara umum merupakan makan tambahan yang bukannya sebagai makanan gantian kepada pemakanan harian kita yang dianggap segelintir individu. Terdapat banyak lambakkan supplemen yang pelbagai bentuk sama ada vitamin, mineral, atau dari sumber tumbuhan yang kita ambil untuk makan setiap hari. Ia juga wujud dalam bentuk kapsul,cecair, pil atau tablets.

Selain itu juga, supplemen atau makan tambahan biasanya diambil untuk membantu melengkapkan nutrisi yang diperlukan oleh badan. Sebagai contoh sekiranya ibu hamil, dia akan mengambil lebih makanan tambahan yang berasakan kalsium,protein, Vitamin C,B Complex dan zat besi bagi menampung perkembangan bayi dan perkembangan ibu.

Bagi saya supplemen  Shaklee adalah supplemen yang terbaik di Malaysia kerana apa? Ia adalah berasakan dari sumber yang natural dan mesra alam. Apa yang saya nak share di sini Shaklee menjadi pilihan saya untuk makanan tambahan saya telah lama menggunakan produk Shaklee selama 8 tahun sebagai pengguna antara produk yang saya guna adalah Set Kurus Shaklee.

Terdapat 7 Kenapa Shaklee Supplemen Terbaik Di Malaysia.

Antara pilihan yang buat saya setia dengan produk Shaklee adalah produk itu sendiri. Saya share kan disini Shaklee supplemen terbaik.

1)  Syarikat Shaklee jika anda tahu ia sudah menjangkau usia 100 tahun...wahhh lamanya...Rasa nya takde lagi Syarikat supplemen lama macam ni kan? Pula itu pengasasnya adalah seorang doktor iaitu Dr. Forrest C Shaklee, yang Mana Shaklee Corporation yang pertama mencipta multivitamin pertama di Amerika Syarikat. Tahukah anda Multivitamin Shaklee berusia 100 tahun? Yang di kenali sebagai Vita-Lea Iron Plus.Asalnya perkataan Vita-Min asalnya daripada Shaklee lah...


2) Produk Shaklee adalah berasakan dari bahan semulajadi antaranya ia adalah bebas  daripada bahan tiruan dan bahan Kimia yang berbahaya. Di Mana produk yang mesra alam yang benar-benar Selamat untuk anda,di rumah juga di bumi. Perniagaan Shaklee yang merupakan peneraju pergerakan alam sekitar dengan mengamalkan perniagaan yang mesra alam.

Selain itu produk Shaklee mematuhi standard keselamatan tertinggi dan lembut pada persekitaran. Malah produk Shaklee adalah bebas gluten. Jika anda ingin tahu produk Shaklee tidak pernah sama sekali diuji keatas haiwan.


3)Pengguna boleh mendapatkan testimoni yang banyak untuk dijadikan sebagai rujukan bahawa supplemen Shaklee adalah supplemen yang terbaik dengan result yang real.

Supplemen terbaik


4) Apa yang menjadikan Shaklee ini supplemen terbaik kerana ia mempunyai kajian landmark yang menjadikan Shaklee itu kukuh dan kuat. Kajian Landmark, diketuai oleh penyelidik pemakanan yang terkenal Dr.Gladys Block bersama University Of California, Berkeley adalah satu kajian terbesar Pengguna jangka panjang sebagai supplemen. Ia telah menunjukkan komitment dalam penyelidikan.

Disokong juga oleh bukti kajian Sains dan makmal yang terdapat di dalam 90 bahan kajian penerbitan. Malah terdapat penentuan kajian pada 2007.

 


5) Produk Shaklee memberikan perbezaan dalam kehidupan berjuta-juta orang dari atlet pasukan prestasi Kelas Shaklee sehinggalah ke angkasawan NASA. Ia terbukti dari segi pencapaian,kisah dan health improvement pada orang. 

Sebagai contoh koloborasi Shaklee & NASA untuk Space Program. Di Mana Astro Arde direka khas (berdasarkan minuman Performance) untuk mengelakkan badan Angkasawan dehidrasi sewaktu penerangan masuk ke dalam atmosfera Bumi sejak tahun 1993.


6) Untuk pengetahuan Shaklee telah mendapat Trusted Brand Award yang merupakan satu Anugerah berprestij dimana Shaklee Malaysia diiktiraf sebagai Trusted Brand Vitamin Supplemen di Malaysia sebagai kategori vitamin dan supplemen untuk tahun 2021 dan 2022 yang dibuat oleh Reader Digest.


7)Shaklee merupakan telah lama bertapak di pasaran dunia yang mempunyai kredibilit dan ia sudah 25 tahun di dalam Malaysia. Produk Shaklee adalah Selamat untuk digunakan dan mempunyai kelulusan KKM dan sijil Halal yang diiktiraf oleh Jakim. Malah setiap bahan yang digunakan telah diuji lebih 350 bahan cemar berbahaya dan menjalankan 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan tertinggi. Juga Shaklee telah melaburkan lebih 250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.


Jadi wajar Shaklee sebagai supplemen terbaik di Malaysia  kerana ia sesuai dengan rakyat Malaysia kerana ia bebas daripada bahan kimia atau bahan tambahan yang berbahaya. Menukar jenama boleh mengubah hidup anda. Tag line kami adalah "Choose Health Choose Shaklee". Oleh itu jadilah Shaklee sebagai pilihan anda.



#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#blogmegashaklee

#duitrayashaklee

#pengedarshakleepasirgudang

#pengedarshakleemasai


Untuk yang ingin mendapatkan produk Shaklee, COD sekitar Pasir Gudang, Masai dan pos seluruh Malaysia. Boleh hubungi saya seperti di bawah:


Call: 012-7646324


Email: ainaliffhafiz@gmail.com

Add fb saya: Ahlia Hafiz untuk chatting secara langsung dengan saya


Follow Instagram saya: vitamin.semulajadi

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya.

p/s: Jom siapa yang mencari pendapatan tambahan saya bantu anda dalam meningkatkan ekonomi keluarga.

Penafian: Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang diiktiraf.



COD  TAMAN CENDANA PASIR GUDANG, TAMAN MAWAR PASIR GUDANG, TAMAN AIR BIRU PASIR GUDANG,NUSA DAMAI, TAMAN BUKIT DAHLIA PASIR GUDANG, TAMAN CAHAYA MASAI, KOTA MASAI,  MASAI, KONG KONG, POLITEKNIK IBRAHIM SULTAN PASIR GUDANG, BANDAR LAYANGKASA
PENGHANTARAN POS KE SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI





















Comments

Popular posts from this blog

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: RENEWAL MUDAH DENGAN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Renewal Mudah Dengan Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Biasakan dengar kalau kita register kad untuk membeli belah contoh di sesebuah pasaraya pasti kene renew balik dan kena bayar semula untuk tempoh tertentu. Shaklee macam tu juga tapi lain tau. Dulu Shaklee tak kena renew, sejak tahun 2016-2017 dia mula buat sistem baru untuk keahlian aktif bagi memudahkan Shaklee. Nak tahu tak macam mana renewal mudah dengan Shaklee? Saya sejak join Shaklee, inilah yuran keahlian paling murah, dulu saya join Rm68.90 sekarang Rm35 je. Nak lagi free member beli je 100uv lebih kurang Rm350+ dah   FREE MEMBERSHIP .. best ke best? Apa yang penting anda perlulah Sign Up dahulu sebagai ahli. Macam mana nak daftar sebagai ahli meh sini saya ajar. Follow step kat bawah, mudah je. Boleh daftar ahli di sini: Klik Di sini # Langkah 1 Anda ada 2 pilihan sama ada nak join member dengan bayar RM 35 atau beli produk sama ada dengan apa-apa produk Shaklee berharg

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI SHAKLEE SAYA IKHTIAR UNTUK ASBAB SEMBUH DENGAN SUPPLEMEN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni Shaklee Saya Ikhtiar Untuk Asbab Sembuh  Dengan Supplemen Shaklee Hari ini saya nak kongsi pengalamann saya testimoni  Shaklee saya ikhtiar untuk sembuh  dengan supplemen Shaklee. Saya nak share kan pengalaman saya suatu ketika dahulu kira-kira 3 tahun lepas saya diuji sakit yang sangat teruk. Dahulunya negara kita tergempar dengan satu penyakit yang merebak dengan begitu cepat  iaitu Covid-19. Bukan Malaysia sahaja yang terkena tempias malah seluruh dunia juga terkena dengan wabak ini. Wabak ini memang menggerunkan kerana kita sudah tidak sebebas dahulu seperti normal. Macam-macam pengalamankan pada zaman itu, orang hilang punca pendapatanlah, ada yang alami sakit Covid-19 lah, dulu ada sekatanlah dibuat oleh kerajaanlah semuanya kalau diingatkan kembali macam tak sangka kita semua akan laluinya. Sekarang kita dah kembali bebas macam dulu, dah boleh rentas sana sini, ke luar negara juga boleh dah. Tapi bebas, bebas juga kita kena berjaga-jaga d

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI-TESTIMONI SAYA BERSAMA SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni-testimoni Saya Bersama Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Alhamdulillah tahun nie tahun ke-10 saya bersama Shaklee dan makan produk Shaklee. Sebelum saya cerita testimoni-testimoni saya bersama Shaklee ini, saya nak cerita bagaimana saya boleh terjebak dengan makan Shaklee ini. Pada mulanya saya ingin mencari produk milk booster untuk anak pertama saya, macam-macam produk saya cuba, dipendekkan cerita kawan office saya syorkan saya untuk mencuba Alfalfa kebetulan dia pun makan Alfalfa Complex. Kemudian dia kasi saya cuba produk itu, saya ambil dan cuba. Alhamdulillah hasil susu jadi banyak juga walaupun hanya Alfalfa Complex je saya makan ketika itu. Selepas itu, saya mengambil keputusan untuk register terus menjadi ahli Shaklee dan terus beli Alfalfa Complex dengan harga yang murah dengan harga ahli. Itulah testimoni  pertama saya bersama Shaklee. Alfalfa Complex juga bukan untuk milk booster sahaja banyak manfaat lain Alfalfa