Skip to main content

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: PENGEDAR AKTIF SHAKLEE KAWASAN PASIR GUDANG,JOHOR

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Pengedar Aktif  Shaklee Kawasan Pasir Gudang,Johor

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera

Anda tercari-cari pengedar Shaklee berhampiran kawasan anda? Tak perlu pening dan risau saya sedia memberikan perkhidmatan konsultasi secara PERCUMA kepada anda.

Saya pengedar Shaklee kawasan Pasir Gudang, Johor dan berdekatan dengannya saya boleh C.O.D. Jangan risau area Johor Bahru jika nak barang dengan cepat pun kami boleh C.O.D juga sebab saya juga berdekatan dengan JB Shop Shaklee jadi mudah untuk saya ambil stok di sana. Sekiranya jauh tiada masalah produk kita boleh pos.

PENGALAMAN BERSAMA SEBAGAI CUSTOMER KEMUDIAN SEBAGAI PENGEDAR SHAKLEE

Saya ingin kongsikan bagaimana saya terjebak saya sebagai Pengedar Shaklee. Pada mulanya saya hanya sebagai customer, yang mulanya saya mencuba produk Alfalfa Complex untuk ambil sebagai milk booster pada ketika itu untuk anak sulong saya. Puas juga ketika itu mencari milk booster yang banyakkan susu badan tetapi semua tak berhasil, dapat jumpa tapi tak memuaskan.

So ketika itu saya masih bekerja, kawan sekerja saya syorkan untuk ambil Alfalfa Complex kerana ketika itu dia pun sama-sama macam saya buat stok susu untuk anak. Jadi saya pun cuba, Alhamdulillah hasil memuaskan walaupun ketika itu saya menggunakan pam manual. Kemudian terus saya suruhkan dia daftarkan sebagai customer.

Lepas saya daftar saya tak terus sebagai pengedar Shaklee, 2 tahun Saya sebagai pengguna baru saya yakin nak jadi pengedar dan sedikit ilmu didada dalam dunia nutrisi ini.

Alhamdulillah pejam celik-pejam celik hampir 10 tahun saya bersama Shaklee. So jika anda nak perkhidmatan dari saya anda tak perlu ragu-ragu, In Shaa Allah saya sedia bantu selesaikan masalah anda.

Saya juga menghadiri kelas yang dianjurkan oleh Shaklee seperti Bengkel Nutrisi Shaklee yang speaker Nutrisiniost sendiri yang menerangkan tentang produk, ada juga dari leader-leader yang menganjurkan kelas mingguan untuk kami menambahkan ilmu dalam ilmu kesihatan juga bisness. Malah Saya juga berkesempatan menghadiri kelas bersama Saintis Malaysia, Dr Redza.


Pengedar Shaklee
   Boleh hadir kelas zoom bersama Nutrisionist


Kelas bersama Dr Redza, Saintis Malaysia


Baca juga baca: Testimoni Shaklee Saya Ikhtiar Untuk Asbab Sembuh  Dengan Supplemen Shaklee

Untuk anda yang belum menjadi ahli Shaklee lagi, ini peluang anda untuk register ahli Shaklee dengan PERCUMA dengan beli produk Shaklee offer pada bulan ini. Klik sahaja produk di bawah atau anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee di sini. Daftar ahli.

Saya nak kongsikan dengan anda Untuk bulan ini saya nak offer harga PROMO RES V dan Vivix pada bulan ini:

Produk Shaklee



Pengedar Shaklee



Pengedar Shaklee


KEBAIKAN VIVIX

Pelbagai manfaat yang boleh kita perolehi daripada vivix ini. Di antaranya:

  • Menggalakkan penuaan yang sihat. Sesuai untuk awet muda.
  • Perlindungan antioksidan yang baik.
  • Membantu mengurangkan risiko sakit jantung.
  • Menyokong ketahanan sel dan memperbaiki DNA.
  • Menyokong fungsi kardiovaskular.
  • Membantu badan lebih cergas dan bertenaga.
  • Menyokong kesihatan secara menyeluruh.
  • Menyokong kesihatan sendi.
  • Menyokong sistem imun badan.
  • Mengawal paras insulin dalam badan. 

APAKAH BAHAN UTAMA YANG TERDAPAT DALAM VIVIX SHAKLEE?

  1. MUSCADINE GRAPE
  2. POLYGONUM CUSPIDATUM
  3. PURPLE CARROT
  4. EUROPEAN ELDERBERRY

Bahan-bahan di dalam vivix shaklee:

1) MUSCADINE GRAPE

  • Memberikan kesan antioksidan yang hebat.
  • Menyokong fungsi sel, kecekapan dan prestasi keseluruhan tubuh badan.

 2) POLYGONUM  CUSPIDATUM

  • Sumber yang kaya dengan resveratrol.
  • Terbukti melambatkan proses penuaan selular, menyokong pertahanan selular dan memperbaiki DNA.

3)PURPLE CARROT DAN EUROPEAN  ELDERBERRY

  • Dua gabungan unik untuk kandungan polifenol antosianin yang tinggi.
  • Antioksidan yang kuat.
  • Manfaat kesihatan yang banyak.
  • Menyokong kesihatan selular.
  • Menyekat tindak balas tekanan biologi.


Res V adalah produk terbaharu Shaklee yang telah mula dijual pada Mac 2020.Res  V Produk Terbaharu Shaklee. Sebenarnya Res V ni memang sama macam Vivix tetapi tidak serupa.

Dalam entri kali ini, saya akan kongsikan  kelebihan yang boleh anda peroleh daripada Res V Shaklee ini.

Res V adalah penemuan revolusi terbaharu daripada Shaklee. Res V Shaklee dihasilkan secara saintifik yang direka untuk mengekalkan keremajaan dan untuk hidup yang lebih bersemangat . Melalui pembangunan bertahun-tahun bersama saintis-saintis terkemuka dan penyelidikan canggih secara global, Shaklee telah berjaya menghasilkan ResV.

Boleh juga baca: Kenapa Shaklee Supplemen  Terbaik Di Malaysia?

Dalam Res V Ada Polifenol?

Res V juga seperti Vivix. ResV mengandungi campuran proprietari, ekstrak polifenol botani semulajadi yang dipilih secara teliti untuk mengekalkan kesihatan dan kesejahteraan optimum. Di Shaklee semestinya:

✿ Semula Jadi

✿ Tanpa Warna Tiruan

✿ Tanpa pemanis Tiruan 

✿ Tanpa pewarna Tiruan 

✿ Tanpa pengawet

✿ Tanpa Gluten Tambahan, menjadikan lapan bahan utama terdapat dalam Res V Shaklee. Campuran 8 bahan ini merupakan campuran proprietary spectrum polifenol yang luas.


Ramuan Res V Shaklee: Anggur Muscadine (Vitis Rotundifolia)

Anggur Muscadine adalah buah anggur yang luar biasa. Ciri-ciri unik ini membolehkan Anggur Muscadine mempunyai sifat antioksidan yang sangat berkuasa iaitu 6 hingga 8 kali lebih daripada beri biru dan jumlah asid Elagik dan Elagithanin, iaitu sejenis polifenol yang sangat tinggi. Kedua-dua polifenol yang terkenal dengan pelbagai manfaat kesihatan.


Ramuan Res V Shaklee: Japanese Knotweed

Japanese Knotweed atau dikenali sebagai Polygium Cuspidatum adalah perenial yang besar berasal dari Asia. Ia juga ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Japanese Knotweed ini kaya dengan Resveratrol. Resveratrol adalah salah satu polifenol yang paling banyak dikaji dan telah mendapat reputasi untuk kesihatan yang lebih baik. 


Ramuan Res V Shaklee: Lobak Ungu

Lobak ungu salah satu sumber semulajadi yang kaya antioksidan. Walaupun semua jenis lobak adalah sihat dan bernutrisi, lobak ungu mengandungi antioksidan berkuasa iaitu Antosianin dan Lutein yang mempunyai manfaat kesihatan luar biasa 


Ramuan Res V Shaklee: Chebulic Myrobalan (Buah Kaduka)

Chebulic Myrobalan adalah herba teraputik Ayurveda. Chebulic Myrobalan mengandungi polifenol penting seperti Asid Galik dan Asid Elagik.


Ramuan Res V Shaklee: Anggur Hitam (Blackcurrant)

Anggur hitam sangat kaya dengan vitamin, sehingga dikenali sebagai “superstar vitamin”. Sumber vitamin C yang sangat baik hampir empat kali ganda lebih banyak daripada buah oren. Anggur hitam juga mengandungi Polifenol Antosianin dan Sianidin.


Ramuan Res V Shaklee: Buah delima (Pomegranate)

Buah delima adalah salah satu buah yang paling sihat di dunia. Buah delima penuh dengan nutrien penting dan secara amnya dikaitkan dengan kandungan polifenol yang tinggi seperti Elagitanin, Asid Elagik, dan Flavonoid lain (Quercetin, kaempferol dan luteolin glycosides). 


Ramuan Res V Shaklee: Hampas Anggur dan Anggur Merah

Buah anggur merah kaya dengan antioksidan dan serat. Kulit dan biji anggur yang boleh dimakan, kaya dengan antioksidan, terutamanya Resveratrol. Ia juga mengandungi polifenol seperti Proantosianidin.

Kapsul lembut Res V tidak perlu disimpan dalam peti sejuk dan mempunyai jangka hayat selama 24 bulan (Kekal segar sehingga 24 bulan). Ia sangat memudahkan anda boleh mengambilnya dimana-mana dan bila-bila sahaja.

Dos harian bagi Res V Shaklee adalah 2 biji sehari selepas makan.


Manfaat Polifenol dalam Res V

✿ Meningkatkan tenaga dan menguatkan otot

✿ Kulit yang kelihatan lebih muda

✿ Mengekalkan paras gula darah sihat

✿ Menggalakkan detoksifikasi badan dan pembersihan yang efektif

✿ Menggalakkan kesihatan peredaran

✿ Menggalakkan kekal tajam dan focus

✿ Memelihara dan menyokong keselesaan sendi

✿ Boleh melindungi daripada pertumbuhan sel abnormal


Kelebihan Res V

✿ Ia berbentuk liquid gel, jadi mudah nak travel ke mana-mana.

✿ Tidak perlu simpan dalam peti ais. Mampu bertahan sehingga 24 bulan.

✿ Mengandungi tambahan 5 lagi ramuan berbanding produk Vivix

✿ Mempunyai kuasa 30x ganda lebih polifenol.

✿ Disokong 6 paten


Kesimpulan

Walaupun Res V sama macam Vivix tetapi tidak serupa sebenarnya, kerana Res V 30x Lebih Hebat Berbanding Vivix kerana

✿Sejajar dengan penemuan formula dan revolusi baharu, para saintis menambahkan beberapa ramuan baru di dalam Res-V menjadikan Res V 30x ganda lebih sebatian polifenol.

✿ Spektrum polifenol untuk Res V telah berubah dan jumlah polifenol bagi setiap hidangan juga telah dipertingkatkan. Dalam kajian makmal, formula Res V yang baru ini terbukti 30% lebih berkuasa untuk menghalang pembentukan protein AGE berbanding dengan formula sebelumnya.


Pengedar Shaklee

Saya Noor Ain Binti Osman ID 1043431 merupakan PENGEDAR SHAKLEE anda di sekitar Pasir Gudang (Masai, Bukit Dahlia, Taman Cendana, Taman Scientex, Cahaya Baru, Politeknik Pasir Gudang), Seri Alam, Pasir Gudang.

Sekiranya anda memerlukan supplemen semulajadi bagi IBU MENGANDUNG, IBU BERPANTANG, IBU MENYUSU, SET KESUBURAN, SET KULIT CANTIK, dan sebagainya anda boleh menghubungi saya.

Jom cuba supplemen Shaklee, Saya merupakan PENGEDAR   SHAKLEE anda juga PENGEDAR   SHAKLEE SELURUH MALAYSIA. Jika anda ingin jadi Pengedar sShaklee  di kawasan anda dan menjadi sebahagian dari team kami, hubungi saya segera.

Jika anda mencari Pengedar Aktif Shaklee Bertam Kepala Batas, Penang Boleh hubungi: Puan Norwina

#nextlevelblogging

#shakleeethrive2023

#shakleetriumph2023

#pengedarshakleepasirgudang

#pengedarshakleemasai


Untuk yang ingin mendapatkan produk Shaklee, COD sekitar Pasir Gudang, Masai dan pos seluruh Malaysia. Boleh hubungi saya seperti di bawah:


Call: 012-7646324


Email: ainaliffhafiz@gmail.com

Add fb saya: Ahlia Hafiz untuk chatting secara langsung dengan saya


Follow Instagram saya: vitamin.semulajadi

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya.

p/s: Jom siapa yang mencari pendapatan tambahan saya bantu anda dalam meningkatkan ekonomi keluarga.

Penafian: Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang diiktiraf.



COD  TAMAN CENDANA PASIR GUDANG, TAMAN MAWAR PASIR GUDANG, TAMAN AIR BIRU PASIR GUDANG,NUSA DAMAI, TAMAN BUKIT DAHLIA PASIR GUDANG, TAMAN CAHAYA MASAI, KOTA MASAI,  MASAI, KONG KONG, POLITEKNIK IBRAHIM SULTAN PASIR GUDANG, BANDAR LAYANGKASA
PENGHANTARAN POS KE SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI





Comments

Popular posts from this blog

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: RENEWAL MUDAH DENGAN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Renewal Mudah Dengan Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Biasakan dengar kalau kita register kad untuk membeli belah contoh di sesebuah pasaraya pasti kene renew balik dan kena bayar semula untuk tempoh tertentu. Shaklee macam tu juga tapi lain tau. Dulu Shaklee tak kena renew, sejak tahun 2016-2017 dia mula buat sistem baru untuk keahlian aktif bagi memudahkan Shaklee. Nak tahu tak macam mana renewal mudah dengan Shaklee? Saya sejak join Shaklee, inilah yuran keahlian paling murah, dulu saya join Rm68.90 sekarang Rm35 je. Nak lagi free member beli je 100uv lebih kurang Rm350+ dah   FREE MEMBERSHIP .. best ke best? Apa yang penting anda perlulah Sign Up dahulu sebagai ahli. Macam mana nak daftar sebagai ahli meh sini saya ajar. Follow step kat bawah, mudah je. Boleh daftar ahli di sini: Klik Di sini # Langkah 1 Anda ada 2 pilihan sama ada nak join member dengan bayar RM 35 atau beli produk sama ada dengan apa-apa produk Shaklee berharg

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI SHAKLEE SAYA IKHTIAR UNTUK ASBAB SEMBUH DENGAN SUPPLEMEN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni Shaklee Saya Ikhtiar Untuk Asbab Sembuh  Dengan Supplemen Shaklee Hari ini saya nak kongsi pengalamann saya testimoni  Shaklee saya ikhtiar untuk sembuh  dengan supplemen Shaklee. Saya nak share kan pengalaman saya suatu ketika dahulu kira-kira 3 tahun lepas saya diuji sakit yang sangat teruk. Dahulunya negara kita tergempar dengan satu penyakit yang merebak dengan begitu cepat  iaitu Covid-19. Bukan Malaysia sahaja yang terkena tempias malah seluruh dunia juga terkena dengan wabak ini. Wabak ini memang menggerunkan kerana kita sudah tidak sebebas dahulu seperti normal. Macam-macam pengalamankan pada zaman itu, orang hilang punca pendapatanlah, ada yang alami sakit Covid-19 lah, dulu ada sekatanlah dibuat oleh kerajaanlah semuanya kalau diingatkan kembali macam tak sangka kita semua akan laluinya. Sekarang kita dah kembali bebas macam dulu, dah boleh rentas sana sini, ke luar negara juga boleh dah. Tapi bebas, bebas juga kita kena berjaga-jaga d

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI-TESTIMONI SAYA BERSAMA SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni-testimoni Saya Bersama Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Alhamdulillah tahun nie tahun ke-10 saya bersama Shaklee dan makan produk Shaklee. Sebelum saya cerita testimoni-testimoni saya bersama Shaklee ini, saya nak cerita bagaimana saya boleh terjebak dengan makan Shaklee ini. Pada mulanya saya ingin mencari produk milk booster untuk anak pertama saya, macam-macam produk saya cuba, dipendekkan cerita kawan office saya syorkan saya untuk mencuba Alfalfa kebetulan dia pun makan Alfalfa Complex. Kemudian dia kasi saya cuba produk itu, saya ambil dan cuba. Alhamdulillah hasil susu jadi banyak juga walaupun hanya Alfalfa Complex je saya makan ketika itu. Selepas itu, saya mengambil keputusan untuk register terus menjadi ahli Shaklee dan terus beli Alfalfa Complex dengan harga yang murah dengan harga ahli. Itulah testimoni  pertama saya bersama Shaklee. Alfalfa Complex juga bukan untuk milk booster sahaja banyak manfaat lain Alfalfa