Skip to main content

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG:FLASH SALE SHAKLEE PADA 26-31 MEI 2023

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Flash Sale Shaklee pada  26-31 MEI 2023

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera


Wahhh ada Flash Sale Shaklee pada 26-31 Mei 2023 la untuk tempoh 6 Hari ini dari 25-31 Mei 2023 ini. Ruginya hai kalau tak grab.


Promo Shaklee jimat


Bestnya Shaklee bagi promo-promo yang best bulan ini. Jom kita tengok apakah kelebihan Vitamin C juga ESP ini:

Kelebihan Sustained Release Vita-C Plus

NAK TAHU BEZA VITA C SHAKLEE DENGAN YG LAIN??

Kalau tengok kat pasaran memang banyak kan pelbagai VITAMIN C macam-macam jenama lagi tapi hari ni saya nak share apa beza VITAMIN C Shaklee dengan vitamin c yang lain tu 😊

🍃 Vitamin C shaklee bersifat sustained release. Meaning, pelepasan berperingkat. Vita C shaklee dirembeskan secara perlahan-lahan dlm setiap jam mengikut keperluan badan kita. TIADA PEMBAZIRAN SERAPAN VITAMIN

🍃 Vita C shaklee bersifat larut air dan mudah dihapuskan dalam keadaan tertentu. BOLEH BUAT MASKER 

🍃 Mengandungi 120mg bioflavonoid dan 25% bioflavonoid diekstrak daripada kulit buah iaitu oren,grapefruit dan lemon yg dikenali sebagai Vit C complex. IMMUNE BOOSTER kata omputih😍

🍃 Vita C shaklee bertindak sebagai anti radang, anti alergi, anti-virus & anti kanser

Dan antara KELEBIHAN VITAMIN C SHAKLEE ialah:

🍊 Baik untuk imunisasi & daya tahan badan

🍊 Mengurangkan simptom demam

🍊 Mengurangkan kesan 'sunburn'

🍊 Melembapkan kulit dari dalam

🍊 Mencerahkan kulit secara semulajadi

🍊 Mengurangkan kedutan dan penuaan

🍊 Tona kulit menjadi lebih sekata

🍊 Mengatasi masalah jerawat pasir & nasi

🍊 Merendahkan tekanan darah tinggi

🍊 Melindungi badan dari radikal bebas

🍊 Membantu penghasilan kolagen dalam tubuh badan

Yang bestnya sebotol VITAMIN C SHAKLEE tahan 6 BULAN 😱Jimat kan ?


Jom kita tengok pula kelebihan ESP:

ESP SHAKLEE UNTUK SIAPA?

Bagi yang belum tahu dan masih confuse, ESP ni sebenarnya semua boleh consume tau.

Antaranya student, ibu mengandung, yang ikhtiar nak hamil, tengah berpantang, ibu menyusu,warga berusia, yang belum kawen dan dah berkawin dua-dua pun boleh .

KELEBIHAN ESP UNTUK KECANTIKAN .

💥 Menjadikan kulit jadi lebih cerah, anjal dan gebu

💥 Mengatasi masalah parut gelap atau berlubang

💥 Mengatasi masalah kulit terlalu kering / oily

💥 Menjadikan kulit lebih halus dan lembut

💥 Mengawal masalah pertumbuhan jerawat

💥 Menguatkan akar rambut dan mengurangkan keguguran rambut

💥 Mengekalkan tenaga untuk jangka masa panjang.


KEBAIKAN ESP DARI SUDUT KESIHATAN .

💥 Meningkatkan sel darah putih yg merupakan sistem pertahanan badan

💥Menguatkan rahim terutama yang pernah mengalami keguguran

💥 Mengelakkan kerapuhan tulang

💥 Memelihara kesihatan jantung

💥 Membentukan sel-sel baru

💥 Merendahkan bacaan bacaan diabetes dengan menstabilkan paras glukosa .


KHASIAT ESP UNTUK MASALAH GASTRIK

💥 Mengurangkan keasidan dalam perut

💥 Memgelakkan hakisan dinding perut

💥Membaiki tisu-tisu perut yang telah terhakis


KELEBIHAN ESP UTK IBU MENGANDUNG

💥 Meningkatkan imuniti badan ibu mengandung

💥 Mengawal berat ibu mengandung dan elak daripada diabetes

💥 Membantu pembentukan otot dan otak bayi

💥 Membantu menjadikan kulit baby dan ibu lebih cantik dan gebu

💥 Membantu ibu yang mengalami morning sickness dan alahan yang teruk

💥 Bantu untuk kekal bertenaga


Kita tengok pula kelebihan Collagen Plus Shaklee:

Collagen powder shaklee, banyak feedback yang best tau dari kulit kusam jadi glowing, dari  berjerawat, jerawat hilang, dari gelap jadi cerah. Best ke best?

Untuk cara makan dia senang je 1 Hari 1 sachet je. Koyak, tuang, bancuh dan minum untuk dapat kulit idaman.


Promo Jimat Shaklee


Siapa yang digalakkan consume COLLAGEN SHAKLEE? 

✅ Untuk yang ada masalah PARUT  BERLUBANG .

✅ Untuk yang memang focus nak mencerahkan kulit satu badan, wajiblah tryyy! .

✅ Untuk yang ada masalah jeragat tompok hitam sesuai consume Collagen Shaklee.

ANTARA KEBAIKAN DAN KELEBIHAN COLLAGEN POWDER:

🌸 Memelihara ketegangan dan keanjalan kulit

🌸 Memelihara kelembapan kulit

🌸 Mengecutkan jerawat

🌸 Menghilangkan jeragat

🌸Menyokong baik pulih tisu dari kecederaan otot dan tulang

🌸 Menguatkan otot dan tulang

🌸 Mengatasi masalah keguguran rambut dengan menguatkan akar rambut dan membantu pertumbuhan rambut baru

🌸Membantu hati dalam proses detoksifikasi

🌸 Memelihara kelenturan sendi

🌸Mengurangkan keradangan (inflammation)
 
🌸 Mengatasi masalah sukar tidur

🌸 Memulihkan penyakit saraf dengan membina semula lapisan protein pada saraf 

Jangan lupa grab keahlian PERCUMA bulan ini dengan Healthy Set Rahmah Shaklee.

Jika anda nak buat bisness dengan Shaklee boleh hubungi saya untuk anda jana income.


#nextlevelblogging

#shakleeethrive2023

#shakleetriumph2023

#pengedarshakleepasirgudang

#pengedarshakleemasai


Untuk yang ingin mendapatkan produk Shaklee, COD sekitar Pasir Gudang, Masai dan pos seluruh Malaysia. Boleh hubungi saya seperti di bawah:


Call: 012-7646324


Email: ainaliffhafiz@gmail.com

Add fb saya: Ahlia Hafiz untuk chatting secara langsung dengan saya


Follow Instagram saya: vitamin.semulajadi

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya.

p/s: Jom siapa yang mencari pendapatan tambahan saya bantu anda dalam meningkatkan ekonomi keluarga.

Penafian: Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang diiktiraf.



COD  TAMAN CENDANA PASIR GUDANG, TAMAN MAWAR PASIR GUDANG, TAMAN AIR BIRU PASIR GUDANG,NUSA DAMAI, TAMAN BUKIT DAHLIA PASIR GUDANG, TAMAN CAHAYA MASAI, KOTA MASAI,  MASAI, KONG KONG, POLITEKNIK IBRAHIM SULTAN PASIR GUDANG, BANDAR LAYANGKASA
PENGHANTARAN POS KE SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI





Comments

Popular posts from this blog

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: RENEWAL MUDAH DENGAN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Renewal Mudah Dengan Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Biasakan dengar kalau kita register kad untuk membeli belah contoh di sesebuah pasaraya pasti kene renew balik dan kena bayar semula untuk tempoh tertentu. Shaklee macam tu juga tapi lain tau. Dulu Shaklee tak kena renew, sejak tahun 2016-2017 dia mula buat sistem baru untuk keahlian aktif bagi memudahkan Shaklee. Nak tahu tak macam mana renewal mudah dengan Shaklee? Saya sejak join Shaklee, inilah yuran keahlian paling murah, dulu saya join Rm68.90 sekarang Rm35 je. Nak lagi free member beli je 100uv lebih kurang Rm350+ dah   FREE MEMBERSHIP .. best ke best? Apa yang penting anda perlulah Sign Up dahulu sebagai ahli. Macam mana nak daftar sebagai ahli meh sini saya ajar. Follow step kat bawah, mudah je. Boleh daftar ahli di sini: Klik Di sini # Langkah 1 Anda ada 2 pilihan sama ada nak join member dengan bayar RM 35 atau beli produk sama ada dengan apa-apa produk Shaklee berharg

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI SHAKLEE SAYA IKHTIAR UNTUK ASBAB SEMBUH DENGAN SUPPLEMEN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni Shaklee Saya Ikhtiar Untuk Asbab Sembuh  Dengan Supplemen Shaklee Hari ini saya nak kongsi pengalamann saya testimoni  Shaklee saya ikhtiar untuk sembuh  dengan supplemen Shaklee. Saya nak share kan pengalaman saya suatu ketika dahulu kira-kira 3 tahun lepas saya diuji sakit yang sangat teruk. Dahulunya negara kita tergempar dengan satu penyakit yang merebak dengan begitu cepat  iaitu Covid-19. Bukan Malaysia sahaja yang terkena tempias malah seluruh dunia juga terkena dengan wabak ini. Wabak ini memang menggerunkan kerana kita sudah tidak sebebas dahulu seperti normal. Macam-macam pengalamankan pada zaman itu, orang hilang punca pendapatanlah, ada yang alami sakit Covid-19 lah, dulu ada sekatanlah dibuat oleh kerajaanlah semuanya kalau diingatkan kembali macam tak sangka kita semua akan laluinya. Sekarang kita dah kembali bebas macam dulu, dah boleh rentas sana sini, ke luar negara juga boleh dah. Tapi bebas, bebas juga kita kena berjaga-jaga d

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI-TESTIMONI SAYA BERSAMA SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni-testimoni Saya Bersama Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Alhamdulillah tahun nie tahun ke-10 saya bersama Shaklee dan makan produk Shaklee. Sebelum saya cerita testimoni-testimoni saya bersama Shaklee ini, saya nak cerita bagaimana saya boleh terjebak dengan makan Shaklee ini. Pada mulanya saya ingin mencari produk milk booster untuk anak pertama saya, macam-macam produk saya cuba, dipendekkan cerita kawan office saya syorkan saya untuk mencuba Alfalfa kebetulan dia pun makan Alfalfa Complex. Kemudian dia kasi saya cuba produk itu, saya ambil dan cuba. Alhamdulillah hasil susu jadi banyak juga walaupun hanya Alfalfa Complex je saya makan ketika itu. Selepas itu, saya mengambil keputusan untuk register terus menjadi ahli Shaklee dan terus beli Alfalfa Complex dengan harga yang murah dengan harga ahli. Itulah testimoni  pertama saya bersama Shaklee. Alfalfa Complex juga bukan untuk milk booster sahaja banyak manfaat lain Alfalfa