Skip to main content

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Duit Raya Awal dari Shaklee 

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera 

Duit Raya Shaklee


Hari ini saya diberi peluang untuk share tentang duit raya awal dari Shaklee. Sebelum itu saya share sedikit sebanyak bagaimana saya terjebak dalam Shaklee ini. Sebenarnya saya dahulunya bekerja di sektor kerajaan tetapi kini sudah menjadi suri rumah sepenuh masa. 

Pada masa saya bekerja dahulu saya dapat ditukarkan ke Johor Bahru sebelum itu saya bekerja di Segamat, Johor. PJJ jugalah time tu. Apa yang saya nak ceritakan ini adalah time itu saya ada anak kecil berumur 2 bulan lebih semasa saya bekerja di Segamat. Semasa bekerja itu memang struggle lah nak simpan stok susu. Saya mencari-cari juga apa makanan tambahan untuk jadikan milk booster sehinggakan saya di Johor Bahru kawan sekerja saya syorkan saya untuk makan Shaklee dan dia juga leader saya pada ketika itu dari situlah terjebaknya saya dalam dunia Shaklee ini dia syorkan saya untuk ambil Alfalfa Complex ketika itu.

Apa yang bestnya produk Shaklee ini dia memberikan kesan yang best selepas menggunakan walaupun saya cuma ambil Alfalfa Complex ketika itu  susu meriah juga. Itulah produk pertama yang saya cuba dan terus sign up jadi ahli Shaklee pada masa itu  tak silap saya join Rm68.90. Dari situ bermulalah journey saya dalam Shaklee.

 

Rupa-rupanya dah 10 tahun saya dalam Shaklee, join pada 2013. Pada mulanya saya tak terus untuk buat bisness saya hanya jadi customer sahaja sehinggalah saya buat keputusan pada 2015 selepas berhenti kerja dan serious dalam Shaklee anak ketika itu 2 orang. Sudah 8 tahun rupanya saya dalam bisness Shaklee.

Tahun 2015 lah permulaan journey bisness saya macam-macam saya belajar dari leader atas dan atas lagi leader senang cakap upline,super upline super dupa upline. Banyak ilmu yang saya dapat dalam organisasi yang besar ini dari situlah saya merasa dapat bonus Shaklee kadang kala dapat juga duit raya awal dari Shaklee. Shaklee tak penah miss tau bayar bonus kepada pengedar. Kebiasaannya kami menerima bonus pada 14hb setiap bulan kadang kala pernah awal dibayar dan pernah juga dapat bonus pada 10hb kadang kala ikut keadaan tertentu yang pastinya semua pengedar dapat bonus atas usaha mereka. 

Duit raya awal dari Shaklee pada tahun ini masuk seminggu awal dari tarikh kita menyambut Hari Raya Aidilfitri best kan? Kalau korang dapat duit raya ini apa yang pertama sekali korang buat? Mesti bermacam-macam dalam fikirankan yang penting jangan lupa bayar zakat fitrah nanti kebiasaannya ini adalah tanggungjawab ketua keluarga. 

Pejam celik-pejam celik sekejap sahaja kita nak sambut bulan Ramadhan  kan? Terasa sekejap sahaja masa berlalu sekurang-kurangnya dapat duit raya awal dari Shaklee ini dapatlah buat persiapan Ramadhan, bukan Hari Raya sahaja kita buat persiapan, bulan Ramadhan juga pun kita boleh buat persiapan awal supaya kita tidak kelam kabut nak hampir Ramadhan.Puasa kali ini mak saya akan membuat kenduri arwah ayah dapatlah saya beri pada dia sedikit sebanyak untuk kenduri. Moga rohnya Allah tempatkan dikalangan orang beriman.Amin.

Dalam bisness Shaklee ini kalau korang tengok dan lihat kalau korang dapat bonus Shaklee yang sentiasa naik dan naik macam ini korang happy tak? Nak-nak dapat pula time-time nak raya, best tak? Dapat pula Shaklee bagi awal bonus korang tu.

Duit Raya Shaklee

Kalau agak-agak tiap tahun duit raya awal dari Shaklee nie semakin meningkat dan meningkat best tak best macam nie? Cuba korang tengok yang nie lagi best kalau duit raya banyak sampai 6 angka...wahhh siapa tak nakkan rasa macam-macam nak dibuatnya dengan duit janji kita pandai manage duit keluar dan masuk nak-nak kita yang buat bisness ini. Ingat dulu join kelas Master Farah kita jangan rompak duit bisness kita, mesti ada 2 tempat asing untuk simpan duit letaklah dalam 2 wallet ke apa-apalah janji kena asing.

Duit Raya Shaklee

Untuk korang yang nak duit raya awal dari Shaklee ini korang kena gerak dalam team Shaklee bayar sampai 6 level bonus tau. Wahhh banyakkan...tiap tahun dapat duit raya ini dari Shaklee makin bertambah dan bertambah bonus untuk organisasi makin ramai. Best tak best? Kalau korang nak tahu Syarikat Shaklee ini unik cara sistem pembayaran bonus untuk pengedar adalah secara tersendiri berbeza dengan Syarikat MLM yang lain kerana ia telah dipatenkan, unik bukan? Bukan produk Shaklee sahaja,contoh produk Vivix tu orang lain tak boleh tiru ramuan dalam Vivix kerana ia telah dipatenkan. Begitu juga dalam pembayaran bonus jika mana-mana syarikat lain yang nak tiru maka akan di saman sebab ia telah dipatenkan. 


Apa yang saya nak share disini, Shaklee bayar bonus kepada pengedar tanpa gagal walaupun dahulunya Shaklee pernah disuruh untuk ditutup syarikat tetapi ia tidak gagal membayar bonus Shaklee kepada pengedar. Apa yang best dalam Shaklee ini bonus dibayar sehingga infinity maksudnya tiada had. Best tak best? Kalau korang nak merasa duit raya awal dari Shaklee ini  Shaklee merupakan Syarikat yang kukuh yang boleh dijadikan platform bisness korang yang ingin berjinak-jinak dalam bisness untuk menambahkan pendapatan.

Duit Raya Shaklee
Bonus yang dibayar kepada pengedar

Nak tahu bagaimana dapat duit Raya awal Shaklee ini?

Apa yang korang patut buat cepat-cepatlah daftar dahulu sebagai ahli Shaklee syarat dia mudah je janji korang dah 18 tahun ke atas layak dah dapat duit raya awal dari Shaklee. Ramai juga student yang join untuk buat bisness.Best tak best? Dapat duit Raya awal dari Shaklee muda-muda dah merasa bonus dari bisness. Korang tak nak ke?

Syarat nak join ahli Shaklee mudah je:

  • Umur mesti 18 tahun ke atas
  • Warganegara Malaysia
  • Mesti ada akaun bank
  • Kena sabar
  • Berdisplin
  • Konsisten

Siapa yang boleh join dapat duit raya awal dari Shaklee ini:
  • Pesara
  • Kakitangan kerajaan@swasta
  • Pelajar
  • Suri rumah
  • Atau sesiapa sahaja yang berminat untuk buat bisness
5 kelebihan siapa yang join Shaklee:

      1.  Cash(Tunai)
  • Dapat cash back (bonus) setiap pembelian 150uv
  • Dapat bonus bulanan setiap bulan jika capai achieve (target) 

      2.  Sistem dropship tanpa modal
  • Shaklee uruskan pos kepada pelanggan

       3.  Training

  • Shaklee sediakan training online & offline
  • Group support WhatsApp/telegram

       4.   Car (Kereta)
  • Shaklee berikan wang tunai untuk car bonus

        5.  Convention (International trip) 
  • Shaklee taja international trip bertaraf 5 bintang
      
Duit Raya Shaklee

3 C Shaklee


Jom kita dapat duit raya awal dari Shaklee sekurang-kurangnya dapatlah spend untuk persediaan Raya nanti.  Apa yang saya akan gunakan duit Raya awal dari Shaklee ini seperti:

  • Zakat/ Zakat perniagaan
  • Bagi emak 
  • Persediaan baju Raya  untuk anak-anak/kasut raya
  • Keperluan untuk buat kuih Raya/ barang keperluan masak untuk juadah Hari Raya
  • Dapat sedikit sebanyak infaq/sedekah di bulan Ramadhan 
  • Duit Raya untuk anak/anak-anak saudara/anak kenalan


Moga Hari Raya tahun ini kita sambut dengan happy bersama keluarga maklumlah Raya sebelum ini kita berhari Raya berjauhan di atas sebab penularan Covid-19.  Semoga kita diberikan kesihatan yang baik juga untuk berhari Raya nanti.



#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#blogmegashaklee

#duitrayashaklee

#pengedarshakleepasirgudang

#pengedarshakleemasai


Untuk yang ingin mendapatkan produk Shaklee, COD sekitar Pasir Gudang, Masai dan pos seluruh Malaysia. Boleh hubungi saya seperti di bawah:


Call: 012-7646324


Email: ainaliffhafiz@gmail.com

Add fb saya: Ahlia Hafiz untuk chatting secara langsung dengan saya


Follow Instagram saya: vitamin.semulajadi

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya.

p/s: Jom siapa yang mencari pendapatan tambahan saya bantu anda dalam meningkatkan ekonomi keluarga.

Penafian: Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang diiktiraf.



COD  TAMAN CENDANA PASIR GUDANG, TAMAN MAWAR PASIR GUDANG, TAMAN AIR BIRU PASIR GUDANG,NUSA DAMAI, TAMAN BUKIT DAHLIA PASIR GUDANG, TAMAN CAHAYA MASAI, KOTA MASAI,  MASAI, KONG KONG, POLITEKNIK IBRAHIM SULTAN PASIR GUDANG, BANDAR LAYANGKASA
PENGHANTARAN POS KE SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI



Comments

Yati adam said…
Wah...bestnya dapat duit Raya awal2...

Popular posts from this blog

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: RENEWAL MUDAH DENGAN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Renewal Mudah Dengan Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Biasakan dengar kalau kita register kad untuk membeli belah contoh di sesebuah pasaraya pasti kene renew balik dan kena bayar semula untuk tempoh tertentu. Shaklee macam tu juga tapi lain tau. Dulu Shaklee tak kena renew, sejak tahun 2016-2017 dia mula buat sistem baru untuk keahlian aktif bagi memudahkan Shaklee. Nak tahu tak macam mana renewal mudah dengan Shaklee? Saya sejak join Shaklee, inilah yuran keahlian paling murah, dulu saya join Rm68.90 sekarang Rm35 je. Nak lagi free member beli je 100uv lebih kurang Rm350+ dah   FREE MEMBERSHIP .. best ke best? Apa yang penting anda perlulah Sign Up dahulu sebagai ahli. Macam mana nak daftar sebagai ahli meh sini saya ajar. Follow step kat bawah, mudah je. Boleh daftar ahli di sini: Klik Di sini # Langkah 1 Anda ada 2 pilihan sama ada nak join member dengan bayar RM 35 atau beli produk sama ada dengan apa-apa produk Shaklee berharg

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI SHAKLEE SAYA IKHTIAR UNTUK ASBAB SEMBUH DENGAN SUPPLEMEN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni Shaklee Saya Ikhtiar Untuk Asbab Sembuh  Dengan Supplemen Shaklee Hari ini saya nak kongsi pengalamann saya testimoni  Shaklee saya ikhtiar untuk sembuh  dengan supplemen Shaklee. Saya nak share kan pengalaman saya suatu ketika dahulu kira-kira 3 tahun lepas saya diuji sakit yang sangat teruk. Dahulunya negara kita tergempar dengan satu penyakit yang merebak dengan begitu cepat  iaitu Covid-19. Bukan Malaysia sahaja yang terkena tempias malah seluruh dunia juga terkena dengan wabak ini. Wabak ini memang menggerunkan kerana kita sudah tidak sebebas dahulu seperti normal. Macam-macam pengalamankan pada zaman itu, orang hilang punca pendapatanlah, ada yang alami sakit Covid-19 lah, dulu ada sekatanlah dibuat oleh kerajaanlah semuanya kalau diingatkan kembali macam tak sangka kita semua akan laluinya. Sekarang kita dah kembali bebas macam dulu, dah boleh rentas sana sini, ke luar negara juga boleh dah. Tapi bebas, bebas juga kita kena berjaga-jaga d

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI-TESTIMONI SAYA BERSAMA SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni-testimoni Saya Bersama Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Alhamdulillah tahun nie tahun ke-10 saya bersama Shaklee dan makan produk Shaklee. Sebelum saya cerita testimoni-testimoni saya bersama Shaklee ini, saya nak cerita bagaimana saya boleh terjebak dengan makan Shaklee ini. Pada mulanya saya ingin mencari produk milk booster untuk anak pertama saya, macam-macam produk saya cuba, dipendekkan cerita kawan office saya syorkan saya untuk mencuba Alfalfa kebetulan dia pun makan Alfalfa Complex. Kemudian dia kasi saya cuba produk itu, saya ambil dan cuba. Alhamdulillah hasil susu jadi banyak juga walaupun hanya Alfalfa Complex je saya makan ketika itu. Selepas itu, saya mengambil keputusan untuk register terus menjadi ahli Shaklee dan terus beli Alfalfa Complex dengan harga yang murah dengan harga ahli. Itulah testimoni  pertama saya bersama Shaklee. Alfalfa Complex juga bukan untuk milk booster sahaja banyak manfaat lain Alfalfa