Skip to main content

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: SET MENGANDUNG SHAKLEE TERBAIK

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Set Mengandung Shaklee Terbaik

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera

Kehadiran cahaya mata untuk pasangan yang baru berkahwin adalah yang dinanti-nantikan kerana kehadiran orang baru dalam keluarga. Pasti berita ini turut dikongsi kepada ahli keluarga yang lain dan tidak sabar untuk kelahirannya nanti. Tetapi apakah persediaan untuk pasangan ini untuk menyambut kelahiran nanti?

Bagi wanita untuk hamil kebiasaannya mereka sepatutnya mengambil asid folik biasanya 3 bulan sebelum kehamilan. Ia adalah untuk memastikan bayi dalam kandungan mendapat zat lengkap  ketika dalam kandungan.

Saya sebelum mendirikan rumah tangga 3 bulan sebelum berkahwin saya memang mengambil asid folik, saya dapat info ini pun apabila kakak saya memberitahu ambil asid folik sebelum berkahwin. Kebetulan dia memang bekerja sebagai pembantu di farmasi jadi sedikit sebanyak saya tahu serba sedikit tentang asid folik. Jadi siapa yang ingin berkahwin ambil asid folik 3 bulan sebelum anda mendirikan rumah tangga.

Bagi ibu hamil sepanjang tempoh kehamilan adalah sangat-sangat penting sekali kerana terutama dari nutrisi yang ibu hamil perlukan semasa kehamilan.

Apa yang saya inginkan share di sini ada Set Mengandung Shaklee Terbaik yang saya ingin kongsikan di sini di mana set ini saya pernah ambil ketika anak ke-2 hingga ke-4. Ketika anak pertama saya tak jumpa lagi produk Shaklee, that why saya tak tahu kewujudan Shaklee ketika itu, kalau saya tahu dari dulu pasti saya sudah ambil sebab tahu kebaikan dan bestnya produk ini.

Produk Set Mengandung Shaklee ini apa yang bestnya ia memberikan nutrien sepanjang kehamilan kepada ibu hamil malah ia juga selamat kepada bayi dalam kandungan.

Set Mengandung Shaklee ini menjadi pilihan ibu hamil di Malaysia ini kerana:

  • Ia megandungi semua zat yang lengkap diperlukan ibu hamil
  • Set ini tahan berbulan-bulan
  • Harga yang sangat mampu milik
  • Produk yang semulajadi (bukan sintetik)
  • Tiada kesan sampingan
  • Ahli keluarga juga boleh kongsi produk yang sama
  • Bonus sihat dan cantik 
  • Sesuai juga untuk Set Berpantang
  • Selamat dan Berkesan

Antara produk Set Mengandung Shaklee yang terbaik ini seperti:

1) ESP

Protein ESP ini diperlukan oleh ibu hamil juga menyusukan anak kerana penting bagi pembentukan kuku, rambut dan kulit. Malah ESP Shaklee nie ia adalah soya yang bukan dari soya yang GMO ia adalah dari protein soya yang Non-GMO dimana diproses dengan kawalan ketat dan teliti untuk menjamin kualiti produk.

Kelebihan ESP ini diamalkan oleh ibu hamil seperti:

  • ESP meningkatkan imuniti badan ibu hamil
  • ESP Shaklee mengawal berat badan ibu hamil dan mengelakkan diabetes
  • ESP membantu pembentukan otot dan otak bayi
  • ESP membantu membentuk kulit yang gebu dan cantik
  • ESP membantu ibu yang morning sickness diawal kehamilan
  • ESP memberikan tenaga, badan sihat dan kurang letih
Keperluan protein ini penting apabila kehamilan memasuki kepada trismeter ke-3.

2) OsteNutrix

OsteNutrix dahulunya adalah Ostematrix fungsinya adalah sama tetapi ia lebih 20% Vitamin D3. Ia adalah sumber kalsium untuk ibu hamil kerana kalsium sangat penting bagi pembinaan sel dan pembentukan tulang bayi.

OsteNutrix Shaklee ini ia mengandungi Kalsium, Magnesium, Vitamin D serta Mangan, Boron, Zink dan Kuprum.

Kelebihan OsteNutrix ini diamalkan oleh ibu hamil seperti:

  • Membina tulang dan gigi yang kuat bagi bayi
  • Tumbesaran jantung, saraf, dan otot yang sihat bagi bayi
  • Perkembangan dengupan jantung yang normal dan keupayaan pembekuan darah
  • Membantu ibu hamil mengelakkan kekejangan otot
  • Elakkan ibu hamil dari sakit pinggang, lenguh-lenguh, kebas kaki/tangan
  • Stabilkan tekanan darah tinggi bagi ibu hamil

Anda perlu tahu sekiranya ibu hamil tidak mencukupi kalsium dalam diet mereka maka bayi anda akan mengambil kalsium dari ibu ini sekali gus boleh menjejaskan kesihatan ibu.

3-) Vita-Lize

Vita-Lize adalah supplemen multivitamin dan multimineral daripada Shaklee. Produk ini telah lama di pasaran selama 100 tahun dan formulasinya telah melalui beberapa penambahbaikkan dari semasa ke semasa.

Setiap tablet mengandungi 25 nutrisi untuk keperluan harian. Di Mana diekstrak dari buah-buahan dan sayuran (12 vitamin dan 7 mineral penting).

Untuk ibu hamil pastikan anda mengambil multivitamin dan multimineral ini kerana ia penting untuk  kerana:

  • Membantu ibu hamil menyerap zat besi dengan baik dan mengelak dari masalah pitam, letih dan lesu
  • Membantu ibu hamil menguatkan sistem imuniti badan
  • Memberikan tenaga kepada ibu hamil
  • Mengurangkan risiko HB rendah/low dan anemia
  • Menyokong perkembangan bayi
  • Membantu selera makan ibu yang alahan teruk 
  • Membantu ibu hamil daripada pucat dan lesu

4) B-Complex

Vitamin B- Complex Shaklee ia mengandungi ke semua 8 Vitamin B dan Asid Folik. Malah ia tiada perasa, pemanis, pewarna dan pengawet juga bebas gluten.

Vitamin B diperlukan oleh tubuh badan terutama ibu hamil agar kekal bertenaga. Malah beri ibu hamil emosi lebih stabil juga sebagai vitamin anti-stress. 

Kelebihan lain B-Complex diambil oleh ibu hamil seperti:

  • Menukarkan gula kepada tenaga
  • Menguatkan rahim ibu
  • Mengurangkan sakit kepala ibu hamil
  • Menyokong sistem saraf dan kecacatan otak
  • Mengurangkan risiko kecacatan neural kepada bayi
  • Kulit ibu berseri semasa mengandung
  • Mengelakkan risiko depression selepas bersalin


Prenatal Mama Wellness Set

Berita baik kepada ibu hamil, Shaklee telah mengeluarkan Set Mengandung Shaklee bersama produk minyak dan herba di mana ia telah bekerjasama dengan Tanamera ia adalah Embun Eksklusif hanya di Shaklee sahaja.

Shaklee telah berklobarasi dengan Tanamera dan Shaklee memilih Tanamera sebagai bisness partner Shaklee kerana mereka ada matlmat yang sama iaitu mengeluarkan produk berasaskan semulajadi. Produk Tanamera ini hanya diberikan secara percuma apabila membeli Set Mengandung Shaklee ini. Produk Tanamera ini ia selamat untuk bayi dalam kandungan jadi ibu hamil tidak perlu risau akan keselamatan bayi anda. Ia adalah untuk kegunaan luaran sahaja.

Apa yang ada dalam Set Mengandung Shaklee ini, Shaklee  mengeluarkan 2 produk dari Tanamera  iaitu dalam set ini seperti:

  • Smooth Tummy Oil
  • Relaxing Magnesium Gel
Kedua-dua produk Tanamera ini merupakan jenama kecantikan semulajadi yang dirumus oleh Tanamera untuk Shaklee Malaysia sahaja.

Embun oleh Tanamera ini ia adalah:
  • Diilhamkan oleh botani Asia Tenggara dan amalkan traditional
  • Berdasarkan alam dan kelestarian dan menunjukkan keindahan semulajadi Malaysia
  • Menawarkan gabungan tradisi nenek moyang dan sains moden
  • Komitmen dalam kualiti dan ketulenan untuk pengalaman mewah dan bermakna
  • Diformulasikan secara eksklusif Halia Bentong untuk Shaklee Prenatal & Postnatal Mama Wellness Set
Selain itu produk Embun oleh Tanamera ini adalah:
  • Berpegang teguh pada penggunaan bahan-bahan semulajadi dan tumbuhan yang diperolehi dari seluruh dunia
  • Hanya mencipta produk yang lembut pada kulit dan memberikan hasil yang sebenar
  • Bahan-bahan dipilih dengan teliti kerana keberkesanan dan keaslian mereka
  • Bebas daripada bahan kimia berbahaya, pewangi tiruan dan pewarna
  • Sesuai untuk semua golongan umur dan jenis kulit dan pilihan yang baik untuk digunakan setiap hari




Saya akan kongsikan di sini Manfaat Smooth Tummy Oil ini ialah: 

✓ Mengurangkan kesan rekahan (stretch mark) dan selulit pada kulit

✓ Menyuburkan kulit

✓ Merangsang penghasilan kolagen

✓ Mengurangkan kedutan dan garis halus


Bagi ibu hamil ia tidak terlepas dari keletihan akibat melakukan tugasan harian sehingga berasa sakit otot, lenguh badan, tidur terganggu dan banyak lagi. Apa yang saya ingin share kan disini, ibu hamil boleh mengambil Relaxing Magnesium Gel. 



Manakala Manfaat Relaxing Magnesium Gel ini ialah: 

✓ Menenangkan otot

✓ Menyokong fungsi saraf

✓ Kurangkan tahap tekanan

✓ Meningkatkan kualiti tidur

Penjagaan semasa hamil juga dan selepas bersalin adalah yang perlu diutamakan bagi ibu untuk memastikan semasa proses kehamilan ibu berada dalam keadaan sihat juga dengan nutrisi yang cukup diambil selain pemakanan harian. Wanita mengandung juga perlu mengambil supplemen untuk menampung nutrisi yang kurang dalam tubuh badan kerana ibu hamil memerlukan nutrisi yang lebih untuk bayi yang ada dalam kandungan.

Jadi pilihlah Set Mengandung Shaklee ini dengan gabungan produk Embun by Tanamera ini eksklusif hanya di Shaklee dan merupakan produk terbaru dari Shaklee. Kedua-dua gabungan produk ini adalah yang terbaik untuk ibu hamil.

Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan tentang produk ini atau produk Shaklee yang lain. Boleh hubungi saya dengan kadar segera untuk keterangan lanjut.

>>>Boleh juga baca: Kenapa Shaklee Supplemen  Terbaik Di Malaysia?


TESTIMONI




#nextlevelblogging

#shakleeethrive2023

#shakleetriumph2023

#pengedarshakleepasirgudang

#pengedarshakleemasai


Untuk yang ingin mendapatkan produk Shaklee, COD sekitar Pasir Gudang, Masai dan pos seluruh Malaysia. Boleh hubungi saya seperti di bawah:


Call: 012-7646324


Email: ainaliffhafiz@gmail.com

Add fb saya: Ahlia Hafiz untuk chatting secara langsung dengan saya


Follow Instagram saya: vitamin.semulajadi

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya.

p/s: Jom siapa yang mencari pendapatan tambahan saya bantu anda dalam meningkatkan ekonomi keluarga.

Penafian: Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang diiktiraf.



COD  TAMAN CENDANA PASIR GUDANG, TAMAN MAWAR PASIR GUDANG, TAMAN AIR BIRU PASIR GUDANG,NUSA DAMAI, TAMAN BUKIT DAHLIA PASIR GUDANG, TAMAN CAHAYA MASAI, KOTA MASAI,  MASAI, KONG KONG, POLITEKNIK IBRAHIM SULTAN PASIR GUDANG, BANDAR LAYANGKASA
PENGHANTARAN POS KE SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI












Comments

Popular posts from this blog

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: RENEWAL MUDAH DENGAN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Renewal Mudah Dengan Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Biasakan dengar kalau kita register kad untuk membeli belah contoh di sesebuah pasaraya pasti kene renew balik dan kena bayar semula untuk tempoh tertentu. Shaklee macam tu juga tapi lain tau. Dulu Shaklee tak kena renew, sejak tahun 2016-2017 dia mula buat sistem baru untuk keahlian aktif bagi memudahkan Shaklee. Nak tahu tak macam mana renewal mudah dengan Shaklee? Saya sejak join Shaklee, inilah yuran keahlian paling murah, dulu saya join Rm68.90 sekarang Rm35 je. Nak lagi free member beli je 100uv lebih kurang Rm350+ dah   FREE MEMBERSHIP .. best ke best? Apa yang penting anda perlulah Sign Up dahulu sebagai ahli. Macam mana nak daftar sebagai ahli meh sini saya ajar. Follow step kat bawah, mudah je. Boleh daftar ahli di sini: Klik Di sini # Langkah 1 Anda ada 2 pilihan sama ada nak join member dengan bayar RM 35 atau beli produk sama ada dengan apa-apa produk Shaklee berharg

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI SHAKLEE SAYA IKHTIAR UNTUK ASBAB SEMBUH DENGAN SUPPLEMEN SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni Shaklee Saya Ikhtiar Untuk Asbab Sembuh  Dengan Supplemen Shaklee Hari ini saya nak kongsi pengalamann saya testimoni  Shaklee saya ikhtiar untuk sembuh  dengan supplemen Shaklee. Saya nak share kan pengalaman saya suatu ketika dahulu kira-kira 3 tahun lepas saya diuji sakit yang sangat teruk. Dahulunya negara kita tergempar dengan satu penyakit yang merebak dengan begitu cepat  iaitu Covid-19. Bukan Malaysia sahaja yang terkena tempias malah seluruh dunia juga terkena dengan wabak ini. Wabak ini memang menggerunkan kerana kita sudah tidak sebebas dahulu seperti normal. Macam-macam pengalamankan pada zaman itu, orang hilang punca pendapatanlah, ada yang alami sakit Covid-19 lah, dulu ada sekatanlah dibuat oleh kerajaanlah semuanya kalau diingatkan kembali macam tak sangka kita semua akan laluinya. Sekarang kita dah kembali bebas macam dulu, dah boleh rentas sana sini, ke luar negara juga boleh dah. Tapi bebas, bebas juga kita kena berjaga-jaga d

PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG: TESTIMONI-TESTIMONI SAYA BERSAMA SHAKLEE

Pengedar Shaklee Pasir Gudang: Testimoni-testimoni Saya Bersama Shaklee Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Alhamdulillah tahun nie tahun ke-10 saya bersama Shaklee dan makan produk Shaklee. Sebelum saya cerita testimoni-testimoni saya bersama Shaklee ini, saya nak cerita bagaimana saya boleh terjebak dengan makan Shaklee ini. Pada mulanya saya ingin mencari produk milk booster untuk anak pertama saya, macam-macam produk saya cuba, dipendekkan cerita kawan office saya syorkan saya untuk mencuba Alfalfa kebetulan dia pun makan Alfalfa Complex. Kemudian dia kasi saya cuba produk itu, saya ambil dan cuba. Alhamdulillah hasil susu jadi banyak juga walaupun hanya Alfalfa Complex je saya makan ketika itu. Selepas itu, saya mengambil keputusan untuk register terus menjadi ahli Shaklee dan terus beli Alfalfa Complex dengan harga yang murah dengan harga ahli. Itulah testimoni  pertama saya bersama Shaklee. Alfalfa Complex juga bukan untuk milk booster sahaja banyak manfaat lain Alfalfa